| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
Khatam..
Thursday, May 16 | 12:55 PM | 0 Talking ♥
Assalammualaikum and Hello Guys!

Been so long tak update my blog and I feel it's too old. Hahaha. My last update was on February and noww already May. Hahaha. See, nampak tak busy dia macamane. Yelaa, semenjak dah jadi student kembali ni dan ditambahkan pula dgn keadaan lappy yg dah takdpt diselamatkan lagi disebabkan virus yg membuat semua benda dlm lappy hilang and terus dah ta semangat na buka lappy tuh. Sampaikan kat kolej pun ta bawak lappy okay. Ergh. Nasib baik kat rumah dah ada komputer and wi-fi baru. So, nak buat asignment je balik rumah. Inilah kebaikan bila rumah dgn kolej tak jauh. Hihi.


Kolej so far noww okay sgt. Keadaan disana tersangat selesa dan tersangat seronok. Even kat sana peraturan agak ketat dan seperti budak sekolah asrama agama tapi situasi dan suasana disana buat aku tak kisah langsung dgn perkara-perkara seperti tu. So, adik-adik sekalian, sila laa simpan cita-cita utk berada di kolej akak ye. Even kat kolej nh hanya ada 2 course shj, iaitu Dip. Accountancy & Dip. Logistic dan peluang utk mencuci mata itu sgt tipis disbbkn bila korg pusing-pusing balik korang akn nampak org yg sama. HAHAHA. Nasib baik hati sudah dimiliki. Cewahh. Hihi.


Rasa macam makin kiut. Haha. Sila jgn gelak melampau. :p


Classmates? Ya Allah, mereka sgt best! Memandangkan batch aku sikit je bdk Acc. Ada 2 kelas je nd dorg sgt awesome tau! Serius. Dgn kepandaian mereka, sporting... Itu yg buat class kiteorg menang Choral Speaking. Hihi. Thanks Guys!






Here's some moments with my classmates. DIA 1A ;)





Next. My roomate ;) It's the horror things that haunted me before masuk study tau. Dari Enal sampai kawan-kawan semua, habis aku cerita kerisauan aku pasal roomate and Alhamdullilah. Dapat roomate yg sgt baikhati dn sgt bekerjasama. Kakak sem 5 yg amik course Logistic. Ya Allah, serius. mmg best sgt-sgt mereka nh. Sgt baikhati dn takberkira langsung. Aku kalau org yg ta berkira nh, lagi 10000 kali aku takberkira dgn dia. So, makanan aku beli satu kotak besar nd share dgn dorg. Mcmtu juga mereka. Dorg langsung ta bekira kalau aku makan maggi dia ke amik Milo 3 in 1 dia ke dan paling best bila dorg jual kek nd aku tlg promote nd habuan dia, dpt 1 kek free! Yeay! Hihi. Muka garang tapi sbnrnya dorg sporting habis. Bila bosan or memasing takboleh na study. Kiteorg akan main game. Hihi, mmg kecintaan aku main game nh. Lepastuh kene denda, HAHA. Layan aku main hujan hari sabtu, padahal memasing ada test, ada quiz Isnin tuu. Hahaha. Prank dorg masa bday.... Aku adalah dalang yg membancuh. Dah berjanji takkan kene tapi hujung-hujung semua sekali kene. Mandi sama-sama. Bersihkan toilet pun sama-sama. What the wonderful sem! Paling takboleh blah bila ada movie baru, kiteorg akan gelapkan bilik, pasang speaker dan duduk dlm posisi selesa utk hayati movie tuu. Konon-kononya laa kan tapi hujung-hujung.......... Semua tertidur tanpa tau ending dia apa. HAHAHA. dan akulah punca mereka tertidur. sampaikan bila dorg na tgk movie jee dorg ingatkan aku supaya jgn tidur tp malangnya......... Hahahahahhahahaaahaaahaha...... 



So, here this moments with 'em at Balau. ;)



Kalau classmate okay, roomate baikhati, mesti ada bestmates right? Hihi. So, bestmates ni act bestfriends. Tak best sgt laa tapi okay laa. Hihi. From the start aku masuk, aku kwn dgn dy nd she's are the best girl. Dia pandai. Dia tinggi. Dia putih. Dia...... ramai sgt peminat --' Haha. Here's the beginning.. Masa mula-mula masuk tuu ingatkan dia budak sch agama, dgn cara pemakaian dia nd I thought bila kwn dgn dy aku akn berubah slowly tapi..... bila dah kwn lama-lama.... Ya Allah, dia paling brutal kau tahu? Haha. Taksangka tapi itulaa dia. Group assignment semua kiteorg sama nd semua kiteorg buat sama-sama. but sometimes, dia tlg coverkan part aku. Hihi. Thankyou darling :* Best sgt. Tapi part paling best bila... Dia kene usya dgn ketua class. Haha. It's so funny. First date aku teman, second date....... And lastly, aku malas dah na teman... Dahtuh asyik keluar jee. Kopak juga aku. Ishhh, dahtuh naty aku jd pak guard sesorg. Tapi yg bestnya dorg nh, dorg pun takberkira juga. Ya Allah, Alhamdullilah. Sem nh, semua kwn-kwn semua pemurah bukan kedekut :) Thanks Abby. Sayang kau :)



moments with her on this sem :)



Lastly...... My soulmate. Hihi. Always and forever be Mine and be my true Backbone. Iloveyou Ayah, Ibu, Abang, Adik nd lastly My only and one Boyfriend :)




Thanks for always be my sweet backbone. Give me advice to make me more stronger. Iloveyou guys! So, first sem nh pun dh na habis. Thanks Ya Allah sbb kau menganugerahkan aku sahabat,  family and Ehem-ehem yg terbaik. Hehe. Jgn pernah berhenti support aku yea. Salam rindu! XOXO



Much Love,

Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan