| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
Bulan terakhir utk 2012 ♥
Saturday, December 1 | 2:29 PM | 0 Talking ♥

 



Assalammualaikum and Hai blogger :)


Ya Allah, lamanya tak update blog nh. Haha. Ada ke lagi follower aku :0 Hah, ketiadaan Lappy and berukbandos yg dah hilang selepas raya arituu memaksa aku menahan diri dari gejala menaip entry sampai ke pagi. Oh sadlife :( Last updated 20. August 2012 and Today 1 Disember 2012. see? How long? Argh! Banyak sangat cerita yg nak di share kan tapi terlampau banyak and akan di rumuskan pada end of this month jela ye :) Aku harap niat nak rumuskan cerita yg tertinggal tuu dilaksanakan laa kan. Sbb biasanya apa yg aku cakap aku selalu terlupa nak buat. Ehh? Tak-tak. Sila percaya yg aku akan share :p Hahaha. Okay, aku akan share :p


Hai Lucky December and Farewell sweet November :D
Dah bulan 12 and ini bulan terakhir aku sebagai 18 dan bulan terakhir aku sebagai penganggur terhormat dekat rumah nh. Setahun duduk rumah dan hanya kerja bila mahu adalah suatu tahun yg sangat enjoy dan banyak mengajarkan aku tentang hidup. Haa, begitu juga dgn "hubungan" aku. terlalu mematangkan aku tentang segalanya. InsyaAllah, jika dicampakkan kemana-mana, aku boleh survive :) Terimakasih 2012 :) Terimakasih juga kepada dugaan, ujian sbb kerana kau, Aku jadi tabah sebegini :) Bukan mudah nak tersenyum apabila hati sedang terluka dan bukan mudah nak melupakan kesalahan orang walaupun kita sudah memaafkannya :)


Kita manusia biasa yg hanya akan sedar bila sudah ada hati yg terluka. Dan sntiasa meminta peluang kedua tanpa menghargai satu peluang yg sentiasa terbuka depan mata. Semua org akan dapat kebahagiaan dan kegembiraan yg membuat kita akan terlupa pada-Nya dan semua org takkan pernah lari dari kesalahan, dari dugaan, ujian, yg akan buat kita lemah dan akhirnya mengalirkan airmata dan mula mengingati Dia :') Sentiasa muhasabah dan sentiasa berniat utk memperbaiki kelemahan diri. InsyaAllah, semoga dipermudahkan oleh-Nya ;)



Rasanya nh je yg mampu di-post utk entry kali nh sbb kekurangan idea dan kesuntukan masa. Ada banyak lagi benda nak kene settle kan dan semoga kita ketemu lagi di next entry :) Loveyou guys :*




much love,

Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan