| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
12.12.12
Wednesday, December 12 | 11:30 PM | 0 Talking ♥


 










 





Happy Birthday For Abang! :)

Seronok dia harini, sbb apa yg dia nak semua dapat. Alhamdullilah :) Dari cake, Dominos Pizza and Handphone. Semua dia dpt. Cake and Handphone dpt dari ibu and ayah. Dominos pulak dari aku and Enal. Sbb dari harituu dia nak sgt so aku decide utk belikan itu je utk hadiah bday dia. :) Masa dia keluar beli handphone tadi aku tak ikut sbb aku keluar dgn Enal. So, bila aku balik dia pulak takda. Terus text ckp ada Dominos kat rumah. Taksampai 5 minit dh sampai kat rumah. Suka sgt dia. Haha. Btw, Happy Birthday Muhammad Arif Ridwan b. Nor Rizal. Kau dah tua! Aku syg kau. Jgn degil. Aku doakan kau semoga panjang umur, murah rezeki and semogaa......... kau jaga sikit mulut tuu. Jgn laser sgt. Sakithati aku. Haha. :) Done! :D





Next story.

Tarikh yg cantik sgt arini. Nothing special for me from the beginning sbb rasa mcm takda apapun nak buat memandangkan harini bday abang. So, rasa mcm nothing!! Until mybabyboo ajak Dinner and Yeayyyy! :) Heee, sangat teruja sbb akhirnya dari hari yg nothing jadi something special yg akan aku ingat sampai bila-bila. Hee, Loveyou sayanggg! Memula sebelum keluar aku rasa mcm nak makan Chicken chop tapi jauh sgt and memandangkan hujan, so? batalkan niat. sbb bf sy rabun --' So, pergi je makan steamboat dekat tasik. Mmg feel habis! Sedap. Kenyang! Haha. Lepastuu jenjalan and sebelum balik pergi beli Dominos utk abg. While tunggu Pizza siap, pergi makan Snogurt kejap. Hee, so funnn! Memang best sgt arinh! :) Terlampau happy sgt sampai lost terus idea. Dari terus meleweh, better aku stop and Night Readers! Muahhhh! :*



 

 Thanks for being my best ever partner forever! Iloveyou till die syg! You're mine forever. InsyaAllah. Amin :') 





 much love,

Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan