| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
Salam Aidilfitri :D
Monday, August 20 | 1:17 PM | 0 Talking ♥




Assalammualaikum and Hey Stalker :)

Act nak post entry semalam tapi taklarat sbb mata dah pedih, perut sakit, hidung penuh dengan selsema menyebabkan kepala sakit dannn terus tidur. ZZZZZ --' So noww, dah okay sikit walaupun hidung still berair. Eiyuwww. Hahaha. Dekat News Feed Facebook ramai yg dah Upload gambar berbaju Raya. Err, bestnyaa. Kita tak Upload pun gambar sorang-sorang. Sebab tahun nh kan kan kan kan kita takada gambar berbaju raya seorang diri. Sungguh memilukan :( Kenapa? Sbb aku yg paling lambat bangun dan paling lambat mandi. Akibatnyaa, aku yg paling lambat siap. Haha. Padan Muka! *tepuk dahi*


Raya tahun nh macam biasa jea. Tak semeriah masa aku kecik-kecik dulu. Mungkin sbb dulu perbelanjaan ditanggung sepenuhnya oleh Ibu and Ayahh kott. Huhu. Dan mungkin juga pendapatan duit raya rumah ke rumah sudah berkurang. Errr, mugkin itu antara faktor-faktor yg raya tahun nh tak meriah. Hahahahha :P Back to top. Hey, Salam Aidilfitri :D Pada semua yg wish Happy Eid and aku takreply. so sorry k. Takperasan and maybe out of credit. Huuuu, so noww. Tak terlambat lagi kan na wish SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI ;D


So, nah nh antara gambar-gambar raya :) Kalau perasan kan shawl aku bertukar warna plus berubah pattern :D Hihihihi :)








1..2..3....





Thehe. napak tak kecomelan aku :) *ika suka pose maut* --'





Lepas salam and mintamaaf :') *bulatnya muka aku --'*





Eh? pehal nh... err --'






So, here :) My Big Family. Uda dgn Mak Uda je takda :D *aku paling comel* :P





Setelah ditilik segala gambar yg ada tertera di atas. Napak tak pattern and warna tudung aku :) Yeahhh. haha. Walaupun banyak kali betulkan tudung tetap juga terserlah keayuannn dan kecomelan aku. Huuuuu *tangan didada mata ke atas* Heee, btw, Selamat Hari Raya Aidilfitri Stalkerrr :D





Gambar sendiri penutup dan pembukaaaa ;)



much love,

Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan