| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
Iloveyouu more laa Chipsmoreee :D
Wednesday, June 20 | 4:17 PM | 0 Talking ♥



Hey. Hai :) Fuhhhhh! Lama kan tak update? Seriusly, no idea laa. Lgpun I had face too much problems noww. So, i dont have any mood too update anything. But noww, since last nite. Aku dah dapat kekuatan tuu. Thanks sayangg ;D You make my heart race k. Miahaha. Hmm, as far as we can stay along together and having our life forever, InsyaAllah. You and I will be apart until Jannah :D



Ekcelliii, bukan nak cerita pasal Forever Love ke hape, tapi nak cerita pasal Teddy Chipsmore Forever kitaaaa! see, Ika, sedap tak nama yg aku bagi? bukan sng tauu aku nak bagi gelaran-gelaran nhhh. Eheeem, thanks keyh Ika for the post kat entry blog kau. Seriusly, terkejut tauu sbb waktu OTP semalam kau cakap tapi aku takdpt tangkap until aku on twitter and see mention. How sweet you girl :) K-k, aku sangat-sangat terharu tau masa baca tuh*mata berkaca* hee, btw, aku ada surat utk kau nh ;D





Dearest Lovely Cousin,
Thanks for being the best person in myLife. Seriusly, Iloveyouuu so much. kau selalu ada masa aku susah. senang. nangis. ketawa. buat dajal. nakal. ngumpat orang. buat hal. and macam-macam hal yg aku penah buat. kau takpernah stay away from aku. Huh. kau best gila tauuuu! kau takpernah jemu dengar cerita aku even aku rasa dah berjuta kali aku ulang. Kau takpernah marah aku. Kau takpernah buat aku sakithati. Kau selalu jaga aku, jaga hati aku. Kau selalu tidur sebelah aku. Kau selalu gelakkan aku kalau aku mengigau :P Kau selalu sabar kalau aku paksa kau tgk muvie tuh bnyk kali sbb aku takpernah dpt khatam cerita tuh sbb nya aku selalu tetidur masa tgh tngk muvie :P Kau selalu setia jadi photographer aku. Haha.Kau selalu sabar je dgn perangai aku yg macam setan tahap takboleh nasihat. Kau selalu doakan aku supaya Enal boleh ubah perangai aku. Haha. K, thanks keyh. mmg dia dh ubah perangai aku sikit cuma aku tinggal takreti masak and drive lagi je :P Tapi-tapi aku akan belajar. Yea, aku janji!!! Kau ajar keyh? Sbb now Enal busy dgn kerja. Huh, kau jgn pergi jauh-jauh dari akuuu tauuuu! Kau jgn pernah Ignore aku tauu. Kau jgn pernah stop gelak bila aku buat gosip nd cerita bohong :P Kau jgn stop jadi bodyguard aku tau dan dan kau jgn biarkan kredit kau habis call org lainn! Naty cukup je sebulan kau dekat kampung, aku amik kau dtg rumah aku keyh :) Kita having ladies day everydayyy! Yeah, kau dah ada lesen nd kat rumah nh ada kereta. So, what are u waiting for? Just roll our world! Jyeahhhh! Haha. K, taksabar k. Taksabar dah nh! Macam-macam tmpt kita plan nak pergi kan? Pergi berdua pulak tuhh. Hahha. Pun boleh laa :) Hewhew. Kau kau kauu....... Hah, panjang nyaaa! Hah, naty kero pulak mata kau. K-k, aku stop :D



Yeahh, aku syg kau k Ika. Thanks always wipe my tears babe. And give me the advice :) Yeah-yeahhhhh! Aku punya post lagi panjanggggg! Hewhew. Btw, Iloveyouuuu Nur Atikah bt. Bahari. Also heart you Zainal b. Zailian. *eh-eh,tiba-tiba.* Hahha. K, byebye blogger ;) Eh-eh. Jap, nah! Nh utk kau :) Aku bagi besar punya. ;D






memang dah jadi kebiasaan yg gambar aku mesti ada dan lebih dari org yg aku cerita :P




much love,

Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan