| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
Yeahhh, Im stronggg :')
Friday, May 25 | 2:33 AM | 0 Talking ♥


Hello Earthlingg! Wassup babe. Are you okay? Are you alrite? Hmm, rasa macam nak buat entry full in english tapi kesian pulak utk sapa yg takfaham. Nanty buka google translate meaning dy keluar merapuII. Hmm, whatever lah btw selamat pagi semua! Yeaa, dah pagi tapi mata nh degil sangat taknak lelapII. Takpelaa, celik lah selagi boleh. Nanty dh takboleh celik, takdapat dah tngk dunia lagi :') K, merapu! Hmm, nak cerita benda sedih. Hmm, it's happened suddenly je wehh. Siyes, tibaII. setelah lamanya dy pendam, maybe. Baru arh dy luahkan. K. Aku faham :') Memang hidup aku kene selalu sadlife arh. Takbole der nak Happy Ending en. Semuanya madah nak sedih. K, aku nangis. Yea, ape? Ingat rabbit tak nagis? Rabbit nagis bukan sbb Singa garang sngt okay. --' Hah, sebabnya biarlah hati aku je yg simpan :) Dah penuh sngt naty aku try delete k mana yg takpenting. Kalau takboleh delete and tetiba meletup. Im Soryyy keyh :') Aku memang pendam semuanya sebab taknak kau tau sebenarnya. Biarlah family, org yg perlu je tau kenapa aku lebih pendam nd berdiam bila kau sentiasa buat benda sama :)


Dah sampai masa naty, kau akan tau juga sendiri. Takperlu aku bagitau. Bendatuh yg dtg kat kau nd cerita semuanya. K, aku mengarut :') Hmm, kau yg sorang lagi. Takpenah rasa ea apa yg aku rasa? Kau perempuan kan? Duduk dekat tmpt aku jap. Kau lalui semua yg aku rasa. Aku nak tgk kau acane. Mengelupur ke mati. Huh! K, aku geram tapi takpelahh. Dah, terlambat k. Terlambat. K, Take smile Didi :) Yeahh, kau akan tengok berjuta kali aku senyum and kau akan tgk juga berjuta airmata aku jatuh. Hmm, fikirlah baikII. Dah besar kan? Aku harap kau faham k? Aku taknak salahkan sebelah pihak tapi kalau takmelayan pun takjadi juga kan :) Yeahhh, means, dua-dua salah. Dah biasa doe dgn benda jadah haram nh. Dah muak dah pun tapi kali nh muak aku bukan muak je dgn sakit sakai hati nh! Woahhhhhhhhhhhhhhhhhh! Sewrownowkkkkk! Best ah tuh. Lepas sorang, pastuh sorang, pastuh dua orang and sekarang pun dua orang. Lepasnh berapa juta orang pulak nak buat aku nangis? K, takpe. Aku tabah :') Takboleh kan tgk aku ketawa 1 hari jea. 1 hari je aku minta nd maybe akan dapat sebelum aku pergi. Pergi dari dunia yg penuh tipu daya. K, aku taklarat dah dengan dugaan yg bertimpaII nh. Kau jaga diri k. Kau pun sama k pempuan. Jaga arh diri, mulut semua ahhh. Fikir juga hati orangg :) Kau pun perempuan macam aku kan :)



Didi, kau kuat. Yea aku tau, kau takyah nagis k. Even aku taktau apa masalah kau sebenarnya tapi aku tau kau sdg bertarung dgn masalah besar nd _____ kau. Kau kuat k. Kiteorg sentiasa ada dgn kau. Aku tau kau bukan jenis bercerita masalah kau tapi takyah pendam lama noo. Naty lain jadinya. Kiteorg taknak benda lama jadi balik. Kau tuh nanty katsana hatiII tau. Jgn sedih sgt. Happy je even pergi sorang. Hmm, btw, takecare tau. Kiteorg syg kau. Adapape roger je keyh. Ily. Imy. Muahhhhh
xoxo,
BFF


Terharu aku baca nh. Thanks kawan :') Yea,, aku try keyh utk kuat hadapi semuanya. InsyaAllah aku boleh. Kau doakan aku je tau. Naty aku bawa oleII keyh :) Kau jgn tekejut kalau ada numb masuk. Aku taktahu nanty Hp aku sihat ke tk. Kalau tak means, makcik aku angkat. Kalau sihat pun aku Ignore je semua Incoming call or text. Hee, Loveyouutooooooo Guys. Muahmuahmuah. :'D



much love,

Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan