| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
3 Months :')
Tuesday, April 10 | 1:01 AM | 0 Talking ♥



HAPPY ANNIVERSARY FOR OUR 3 MONTH HEART <3!


Thanks God. 3 Month we had through our journey together rite? Susah, senang, nangis, ketawa nd semuanya laa :) Takda mengeluh pun kann. We need each other rite sayangg? Saya perlukan awak and Awak pun perlukan saya,maybe ;D Saya sayang awak apa adanyaa. Walaupun kadangII awak nh suka sakitkan hati saya, suka kenekan saya taktentu masa tapi awak takpernah kasarII dgn saya nd awak suka buat saya terharu lompatII :) It's make me respectly to youu Bobo <3 You never saya NO to mee. And always do the best ever thing for me :) Yeahhh, Iloveyouu more and more and moreeeee. You are Mine! Sapa rembat kau, aku baling asid kat muka dia kasi cacat keyy. Haha. Takecare our relay together keyhh. Thanks and Sorry for everythingg Dear :')





This belong for You ;')

Hey Sayangg, sebenarnya nak tulis nh kat kad tadi tapi taksempat sebab awak dah sampai depan rumah dulu, so apa yg ada kat kad tadi tuh semua pakai taram jea. Taknak awak tungguII. So, pakai bantai jelaa. Nasib lah baik handwriting kita memang semulajadi cantikk :P Kalau tak, kad Superman tuh dah jadi Ultraman dah :P Keyhh, dengar sini elokII yea Zainal b. Zailiann..
Terimakasih untuk 3 bulan yang cukup mematangkan saya tentang awak :) And Mintamaaf juga untuk 3 bulan yg menyusahkan awak :) Semua tuhh tak sengaja and maybe tersengaja pun sebab nak memanja, mengadaII dgn awak jea sygg. Takda niat lain punn tau tau :) Terimakasih juga sbb selalu ada kat sisi saya, support saya nd yg penting Faham sayaa :) Saya Sayang Awak. Lepasnh, jgnn degilII tauuu. Nanti kita bom JKB awak tuhh :D Heee, Semoga semua perasaaan kita akan betambah-tambah dan kekal harapnya :) Awak, kita punya tauu. Mention that :) K, Iloveyouu. Imissyouuu. Ineedyouu in whole of mylife <3


*sila buatII takfaham ayat jiwang aku nh :p



K, Goodnite. Sleeptite. Dream Away with me tonighttt. Iloveyouuu :*





much love,

Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan