| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
Thanks to much Dearr ♥
Friday, March 9 | 1:16 AM | 0 Talking ♥



Yehuuu. Hey. Hai. Hoyyy Followers :) How's your days? Err, Im blur noww. Taktahu wehh nak mukadimah acano. Aku dah terlampau excited nak cerita heee :p Okayy, let me begin jea ea.Akumalas nak kaliskalis lagii :D


*amik nafas sat* Hmmm, okayy. Cenggini ceritanya. Kan Hp Sony tersayangg aku hilangg dirompak seorang Jantan yg sangat kejam. --' So, selepas menangisII, teriakII, GulingII, dan sebagainyaa dengan Singaa. Makanya, dia telah punn mengejutkan aku dengannnn kejutan yang buat aku menyesal malu tak sudahsudahhhh :P


Dia kan kan kan kan kan, tetiba ajak aku pergi makan. Hee, macam speechless tetiba. Huhu. Nasib lah dah bookd nak keluar awalII dgn staf yg sorang lagi sbb tetiba BF dia pun buat kejutan yg membuat kiteorang peluk, nangisII sbb terharu yg BF kiteorg nh sweet sangat tadi :P Haha. Walaupun hariII Singa aku yg garang tuh sweet tapi harinh aku rasa tersangat terharuu sampai takboleh keluar airmata. Tergamam, tergumam tetiba :D


Saat nak belok ke Food Court tetiba dia cakap, "Syg nak makan dulu ke, cari Hp dulu?" Woah, dalam hati nd otak aku dah macam-macam dah keluar tetiba tanpa di-print melalui muluttt. Hee, terfikir yg aku nak beli HP apa? Nak suruh dia pilih ke pilih sendiri? Kang kalau tetiba aku beli Hp tuh terpaksa sbb malu punya pasal dgn Bf sendiri nd tetiba menyesal tak sudah sbb takpilih Hp yg aku nak acano? Apa nanti orang ckp kalau tahu Hp tuh dia yg beli? Mesti dorang cakap aku mata duitan, takpun kaki kikis dia walaupun dia sangat keding dan aku taktahu nak kikis belah mana. Haehh --' Lebih banyak negatif dari postiff.


Dah sampai kat kedai Hp tuhh. Ya Allah, rambang gila mata aku. Nak pilih sebenarnya tapi Ya Rabbbbi, Tersangat segan wehhh. Allah je tahu perasaan aku waktu tuh. Dah macam hape dah aku waktu tuhh. Rasa macam nak lari balik rumah, masuk bilik, tutup muka pakai bantal lepastuh biar je muka merah. Lama wehh nak pilih sbb aku pun taktahu nak beli Hp apa sbb aku takpernah terfikir pun nak pakai Hp baru sbb aku syg sngt kat Hp Sony tuhh. Haha. Kelakar sebenarnya kalau ingat balik muka aku tadi. haha. Malunyaaaaaaa --'


Aku pun taktahu berapa lama kat kedai Hp tuh tapi yg penting dia dah lambat nak masuk kerja. Hihi. Dah settle urusan jualbeli tuh dia ajk beli mknn nd sebab urusan tuh yg akan menyebabkan dia akan bertambah lambat untuk masuk kerja so bungkus je mknn yg aku pilih tapi dicedok makanan nya oleh dia ke dalam bekas polisterin. Hihi. Sweet en? Tetiba rasa macam mengada tak kene tempat juga aku nh. Huuu, tapi lantaklah. Singa aku bukan Singa kauu :P Sebelum nak hantar aku balik, dia ajak beli Milo! Hiii, Okayy, dia sangat dan terlampau sweet gilaa dol arinh. Haehhh, cair habis arghh dgn dia. Thanks to Much Sayangggg!






Sygg, org hargai sangat apa yg dia dah buat kat orangg. Dari sekecik-keciknya sampai sebesar-besarnyaa, org hargai sangattt. Dia buat org terharu dan rasa dihargai tahuu. Dia je yg faham org nd tempat org mengadu, mengada. Hii, Awak-awak. Kita Sayanggggggggggggggggggg Awakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk. Again, thanks untuk semuanya dan thanks juga untuk Cellphone yg dy dah belikan untuk orggg. Grrr, terharuuuuuuuu :*





P/s : Esok days Converse


much love,

Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan