| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
My SweetMoments Cellphone :'/
Tuesday, March 6 | 9:17 AM | 0 Talking ♥



Hell-ooo? Dah berapa banyak entry yg aku post takda mukadimah yg sempurna kan? Haha. Biarlah. Dah aku kekurengan ideos acano aku nak update benda yg bestII. Bertambah pulak kejadian pahit yg bertimpa-timpa datang menjunam kat aku nh. Haehh --' Blur teruss. Aku tahu kau tahu yg pasal hp aku hilang kann? Ramai IM, Inbox aku dekat Fb tanya acano bole ilangg. Aku malas nak reply nd cerita kat sorangII, tuh yg aku buat entry nh. Sekali aku taip, kau bole baca ulangII kali sampai muntah hijau, kuning, merah :)

Begini ceritnyaaa, time kejadian tuh. Kiteorg tengah buat treatment dekat customer nd bos pulak tengah solat Maghrib. Memang takda org dekat kaunter sbb kiteorg buat treatment dekat dalam bilik. Hp yang ada dekat ts kaunter cashier tuh ada 3. Aku, bos nd ada sorg lagi staff. Aku rasa aku punya paling tersorok sebab letak dekat celah pasu. Perkara pertama yg aku but selepas habis buat treatment adalah check hp kalauII Singaa Bobo aku ada text ke call ke kann. Haahhhh sekaliiiii, hambek kauuuuuuu! Hp takda. Hmm, puas aku cari 1 kedai. CelahII bana mana semua aku selok tauuu. HujungII bos suruh pergi check CCTV yg ada dekat depan kedai. Tengok sapa je masuk kedai.


Gitu gini gitu gini gina. Check playback balikkkkkk nd memang ada sorang lelaki gelap macam warga asing je mukanya. MulaII aku curiga juga sebab dia tuh macam tengok kiri kanan sebelum nak masuk tapi aku suruh cepatkan kedepan sebab dia takjadi masuk tapiiii lepas je check nd tengok playback tuh semula dalam keadaan yg 2x je cepatnya nd memang that's guys yg masukk! Dia boleh patah balik nd msuk dalam kedai. Lama juga tauuu dia masuk tapi yg dia amik cuma hp aku je. Nasiblah duit kat Cashier tuh bos dah kelurkan pergi Bank-In kalau tak memang takda gaji lah aku bulan nh --'


Ada abang yg tengok juga CCTV tuh terus pergi bagitau security nd suruh security pergi cari orang tuhhh. Tapi usaha tuh sia-sia. Orgnya dah takda. Haehh. Memang terasa sangat kehilangan Hp . Hmm, MacamII yg ada dalam tuh. Hp tuh je yg Faham aku. Semua dateII yg aku mark kt dalam calendar hp tuh, textII, gambarII benda tuh semua-nya moments aku dgn Singa :'/ Sedih sangatt. Hmm, terkilan sangat wehhhh. 'Nak buat macamane, dah nak hilangkan? Pakai je Hp org nh yea. Dah, jangan ingatII lagi tauu. Lainkali jangan letak sepahII. Salah sendiri kan?' Ya Allah, nasib baik lah BF aku nh memahami. Takda marahII macam org gila ke hape ke. Serius, baik punya ayat dia pujuk aku. Terharu kejap. B, Iloveyouuu :)


Balik kerja terus pinjam hp ibu nd call dia. Hmm, kesian dia. Nak pergi kerja takda org yg nak kejutkan. Hmm, kalau tak, rutin harian aku kalau pukul 9 pagi nh. Adalah call dia sampai dia bangunn. Hah, terer tauuu. Hanya aku je yg tahu acano nak kejut dia :) Hee, Aku lah Alarm yg setia dgn dia. Set je pukul berpa mesti aku berbunyiii :D Heeee, but pagi nh takda pun aku kejut dia. Rasa macam lain sangat. Sebab biasanya bangun tidur aku mesti tengok hp. Tapi pagi nhhh.. Hp kita takda :'( Sedih tau tau tauuuuuu. Acano lah Bf kita tuh bangun kannn. Hmmm.








"Esok orang Split kita pergi kedai RM2 ea? Beli Hp banyakII. Hilang je tukar baru, hilang je tukar baru sampai Stok Hp pakai buang tuh habis. Haha" Kau kan sayang kalau bab-bab ngalan aku memang terbaik kannn? Grrrr, dan sebab tuh yg aku sayang kauuuu :) Ada je dengan aku. Susah ke senang ke. Takpernah chowcincau macamtuh je. Thanks Sayanggg untuk semuanyaaa :) Hargai sesangattttttt :)






much love,

Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan