| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
Stalker Bitch !
Wednesday, February 15 | 12:11 AM | 0 Talking ♥

Sometimes the close ever person pun still kita keep secret tuh kan? Yea. I admit. Banyak aku pendam dari luah and sampai nak pecah ulu hati nh. Hmm, hati kita ada satu je kalau hati kita hancur kali nh. Nak pakai hati sapa? Sapa nak donate? Kita taknak pakai hati mayat. Haha. Ignore. Status tuh di-copy dari status Gugu Geha :) Soryy dik. Kaka stalk awak tadi. Hoho.



Cerita pasal stalker. Oky, honestly. Biasanya org yg pernah ada, tengah ada kaitan dgn BF, manusia yg aku benci tuhlah yg selalu aku stalk dorg. Haha. Serius, aku tahu korang pun macamtuh en?Jujur jela. I will promise I will keep it. Hewhew. ;D You know what, even sakit juga hati bila baca the latest update and it's look like out of mybusiness but atleast kita tahu the next of her rite? Ohseemmmm, ter-mention Her pulak disitu.Hikhok. Sejak belakang, depan, kiri, kanan nh memang aku selalu sngt stalk Profile Bitch nh. You know why? Sebab She's like an Annoyinggg Bitch. Lagi sekali aku mention bitch disitu. Nak ber-english bagai dengan aku. Sekali setepek aku bagi, Senyap jea terus dia. Jangan nak bermain dengan api kalau taknak sakit. Haha. *nampak tak yg aku tengah marah? Sila Faham!* Grr, jangan nak jadi pemusnah sangat. Dah nak tunang kan? So? Jadi lah tunang yg baik. Wooo. Menyampah aku. --'





Nahh, amik nh!




Dah tahu yg laki tuh gatal asal kau layan lagi? Aku baca text-text kau semua nampak sngt macam kau je yg beriya. Hoho. Sory bitch. :D







Kau sakit hati? Sakit en? Aku lagi lah. Bukan hati je. Limpa, usus, perut, buntut semua sakit wehh. Menggelupur. Gelabah gila en bitch tuh? Ci***! Aku rasa aku takpernah update post sampai carut macamnh sekali wehh. Tapi asal entah dgn kau, aku rasa baran sngt. Aku jadi kau pun aku malu wehh. Nampak macam murah gila. Even aku taklah baik sangat pun tapi aku still tahu lagi Apa itu tittle BF orangg! And takkan Ganggu Hubungan org. Seee? Macamnh lah yg selalu buat aku dngn Singa aku bergaduh. Huh. Sungguh, unmatured! Benda nh aku taknak take serius sngt. Cukup dia ada beside aku story everything and honest. Dia taknak sbb Bitch tuh kiteorg gaduhh. Penat tauu gaduh je --' Tapi, Alhamdullilah. Setakat nh dah 5 hari aku takgaduh dgn dia. Compare dgn yg dulu. Haeh, Ya Allah. 1 hari baik 3 hari gaduhnya. --'




Act, aku amik risiko juga update post nh. Buatnya Singa tahu. Mahu-nye kene khutbah free. Takyah nak jadi Liyana dalam cerita Vanilla&Coklat tuh boleh ken? Err, wait! Agak-agak kalau dia kacau lagi relay aku en, perlu ke aku rejam dia pakai batang mop? Atau lebih cruel lagi sedut dia pakai vacuum. Kejam kann? So? Nak kacau lagi tak wehh? Huh!


Just for your reminder.
Tak bermaksud orang tuh takbuat relation dia or kata lain tak mention relation dia, dia takda GF/BF. Dia cuma taknak hebohkan relation yg belum tahu end-nya :) Tapi kalau si-kekasih dah Mention kan dirinya, korang sila Faham yeaaaaaa :D Thanks :*







Iloveyouuu so much Z ;D

much love,

Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan