| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
A R R O G A N T? Baru style!
Thursday, February 16 | 2:11 AM | 0 Talking ♥
Hey Sweeties :) Bored? Samalah kita. So? Bila dah bosan, visit blog sendiri nd puji dalam hati. Woah, cun juga Blog aku nh. Haha. Silakan muntah :P Tengah syok-syok baca balik Entry yang aku post. Tetiba mata nh melilau ke arah MyBabyBox :D Macam ada benda yg tak kene je.














Woahh. Terkedu I. Btw, thanks sebab datang blog I and cakap I nh cantik, cun. HAHA. Taksangka akan ada manusia yg akan puji I depan-depan. Wowo. Kelakar je awak nh lah. Yang takboleh settle, Singa aku pun jadi mangsa. Ehh awak? Kita dah ada BF pun, BF kita tak kongkong kita tahu? Dia still bagi kita kawan dgn sapaII. So? Takyah nak cakap macamtuh. Dia takda kene mengena --' Kita pun tak kenal sapa awak, tetiba awak post kat c-box kita macamtuh. MasyaAllah. Apalah kene dengan awak nh. Jadi manusia tuh bertindak guna akal bukan guna buntut *tarik nafas. huh!* Yea,kita admit ada cmnt kat c-box tuh kita takbagi feedback balik tapi tuh semua kita takperasan. Janganlah cakap macamtuh sekali yea? Kita hargai sesiapa yg datang baca, jenguk blog nh. Appeciate sangat*muka terharu* tapi takkan sbb takreply c-box je awak dah judge org. Bukan semua hati kita boleh puaskan :')














Okay, aku mengaku, kekadang tuh bila Online IM, kalau ada IM masuk aku memilih nak reply. You know whay? sebab kadangII manusia yg entah dari pelusuk mana ntah, pakai gambar default pun meleweh, nama pun sawit tanya and IM bende bukanII. Bukan aku nak buruk-burukkan. Tak langsung okay tapi aku dah pernah kene. Punca aku layan semua IM tuh sebab dia cakap aku sombong juga lah. Tapi disebabkan manusia yg IM pun aku tengok agresif je. Aku pun kalau online malas sangat nak on-chat. Sebab? Nanti kalau aku on. Taktegur je cakap aku sombong. Takreply kau akan send benda yang sama. Lambat reply kau akan cakap aku sombong. So? Jalan terbaik adalah off-chat and layan wall-ingg. Kadang-kadang je on-chat nak tngk sapa yang online. Then cepatII off balik :P Tapi bila aku layan wall-ing pun tetap kau kata aku sombong. Grrrrr --'











See? Ada ke kata aku sombong? Kalau aku sombong, takda-nya aku nak reply Wallpost kau yea :) Harap Maklum. Bukan nak aibkan sesapa. Aku cakap nh terbuka. Sebab dah ramai sngt cakap benda yg sama so aku pun dah menyampah nak jawab soalan yg sama. Kalau yea aku sombong, aku mintamaaf. Aku takperfect. Jgn judge aku hanya kerna aku takreply IM kau yea :) Kau still bole post kat Wall aku. Aku akan reply. Tapi TOLONG JANGAN POST BENDA MENGARUT! Perhatian ea. Kau nak post cakap benda bukanII, Silakan pergi Mati. Act, ada banyak lagi kot manusia yg ckp aku nh smbng tapi malas nak show-off sngt nanti cakap aku nh bajet Huwttt bagai. Grr, manusia-manusia. Takpernah puas --' Nampak aku tegur je. Bosan text je, aku ada kredit aku reply lahh yea. Dah. Stop call me S-O-M-B-O-N-G ;'D





#kejap-kejap aku, kadang-kadang I, lepastuh kita. Haha. Macam-macam :P




much love,

Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan