| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
Panggilan ter-Hangittttttttttttttttttt!
Saturday, February 25 | 4:45 PM | 0 Talking ♥


Sangat seronok bila sedang lena diulit mimpi, kononII nya berada dekat atas pelamin Lisa sedang tunggu Encik Husband datang sarung cincin tetiba hp vibrate nd nyanyi lagu Sauvementa. Dengan bayangan mata still berada dekat Pelamin tuh, terus angkat dannnnnnnn dengan segala hormatnya saya telah dimarah. Okay. Sekian, terima kasih. :'/ *baca senafas* Degupan jantung terus kencang macam baru lari 800 meter acara balapan so secara automatiknya terus celik mata aku. Ya Allah. Hah, Hambek! 15 missed calls! 2 text Messeges.


Tetiba macam tepu sangat sbb takpernah aku macamnh. Yelahh, atleast paling banyak dia call pun 5-6 kali aku mesti dah angkat. LagiII time gaduh, 1-2 kali dah angkat sbb nanti akan sampai text mengarut :P Err, dgn keadaan otak yg sebenarnya sedang mencari jwpn kenapa boleh taksedar dia call, aku pun terus macam pelik nd last terus Tepuuu tepunggg! Taktahu nak ayat apa lagi dah, sebab semua ayat aku, takmakan juga. Haeh, takcukup manis lagi ke ayat aku nh sayanggg. Tetiba kau cakap benda mengarut. Hah! Hambikk. Terussss. Dengan lajuII lap Airmata. Pujuk dgn sikit drama Queen. Tapi tiba-tiba..


'Haha. Sudahlah. Lap Airmata buaya kau tuh! Yess, berjaya. Asal lambat sangat kau nangis.' Okay, aku terus blur dan rasa nak cekik kau je sayanggg! Boleh buat lawak Super FC pepagi buta nh. Sungguh kejam. *lap hingus* Sampai hati buat orang macamnh en :'/ Teruss...... Haha. Best kene kan org? best kan kan kan? Tahniah yea sayangg --' Okay, kau terus bebel dan bebel. And lepas end our call. Terus kita text macam biasa nd kita stop text for awhile sbb nak baca blog aku. Tapi macam pelik gila sbb macam lama sangat kau baca. Hah, bilaa textII takreply. CallII takangkat. Teruss jadi takbetul. CallII and wishes dia angkattt sampai hampir sejam jari aku dail numb yg sama. And hujungII tersedar masa dia call aku. Around 10 lebih pagi gitu. Haaa, hambik. Tertidur sebelah hp. Memanglah sekali call je dah bangun. Hoho.





Singa Sayangg :Sorry Sayangg. Taksempat nak bagitau org dah tertidur dulu. Hihi.
Aku : *dgn suara tidur* Yelahh sayangg. Hmm, berapa banyak miscall kat screen tuh?
Singa Sayangg : Haha. Banyak juga. lapanpuluhlebih.
Aku : Woahhhhhhhh! Terer juga aku en :)


See? How Sweet are we? Takpernah rasa nak melambungII tinggi berangan tuh tapi bila dgn dia. HariII berangan. Haha :) He the one nd only MyHeart InsyaAllah. Zainal b. Zailian. Iloveyou for Every breath I take Mydear. Take care our relay together tauutauutauuuu :) We need each other. Ineedyou in whole mylife even not every second we can spend time together rite. You are Mine and Im Yours Babyyy :)







p/s : kita dgn bf kita dah gunting rambuttt :) nanti kita update entry pasal rambutt kiteorgg tauu. Muahhhh :*



much love,

Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan