| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
Jakunnnnn :D
Friday, February 17 | 10:07 PM | 0 Talking ♥




Hey Mickey Mouse. awak comel :D HAHA. *tiba-tiba* Hai hei hoi. Okayy, kita dah bosan --' Dah takda idea nk update apa so melalut --' Semakin duduk rumah nh, semakin kureng idea aku --' Mana taknya, Pagi, akan terjaga around 9 pagi sbb nak kejut Singa pergi kerja then tidur balik. Ada text or call akan terjaga dan akan tertidur balik selepas mandi. Selepas itu akan terjaga sampai 4pagi sbb text dgn Singa kerna Singa akan start text aku dalam pukul 1 pagi. Begitulah seterusnya, hari-hari mendatangg. Haha :D Sistematik kan? Biasanya org akan ckp, duduk rumah boleh gemuk en, aku takgemuk pun wehh, makin kurus je. Reason? sbb takmakan :P Makan pun malam je after ibu balik. Itupun nasi bungkus. Hewhew. Semangat nak belajar masak terus hilang selepas tragedi yg tragik terjadi. Dapur terbakar. Akibatnya? bomba dtg. Okay dah. Stop!




Act, aku bukan nak cerita pasal rutin harian ke pasal dapur terbakar ke pasal kucing ke pasal kak Yuyu masuk tv ke *tiba-tiba* tapi nak cerita apa motif aku, kenapa tetiba kat atas tuh ada gambar kotak Big Apple ;D Okayy, amik nafas. Hembussss.. Okayy, macamnh ceritanya. Harinh Singa kita cuti tapi tak date pun okay. Harap Maklum. Sebabnya aku takberapa sihat and dia pun ada urusan nak buat. Kejut dia around 9pagi sbb dia ada Hal and sambung tidur sbb Sakit yang menimpa. Dalam around 11 lebih gitu, dia text and kiteorng text macam biasa and tetiba dia tkreply. Takfikir pape sbb tengah mengantuk waktu tuhh and tetiba dia call.





Dia : Org ada kat depan rumah nh.
Aku : Huh?!!!! *terkejut monyet aku*




Terkejut tahu. Sebab dia takpenah dtg rumah aku pepagi nh kalau aku taksuruh. Terus lah pergi tengok cermin. Tengok jap keadaan muka aku acano. Ikat rambut. And act, aku pakai kain batik tahu semalam. So, dgn excited keluar sekali dgn Kain batik. Haha. Dah mcam hape dah rasanyaa. Selekeh. Serabai. Serabut gitu tapi takpe. Still macam ada Ayu-ayu sikit campur dgn Comel-comel sikit. Haha. Betul what, biasanya muka baru bangun tido nh comel tahuu. Hakhak :D Okayy, next. Dah keluar tuh nak buka gate sebenarnya sbb biasanya dia masuk tapi tetiba..



Aisehh, dia turun motor bagi kotak. Mati-mati ingat Kotak Chocolate Lava Cake from Dominos tauu.. tapi macam pelik sbb tetiba kotak-nya besar. Sekali, Haaaa. Hambek. Two Cute Donute from Big Apple for my Breakfastttt :D Ya Allah, Awak nh sayanggggg. Kenapalah buat drama sweet-sweet pepagi. Sengaja nak buat org tersentuh letuwww :') Tapi, serius. Speechless terus time dia turun motor and bagi kotak donat tuu :) Againnn, Thanks to much darlinggggg :*



Okay, ngaku. Aku tkpernah makan donute Big Apple sbb biasanya makan donat yg kat kedai-kedai ke warung-warung ke takpun dkt Dunkin Donuts kalau dah teruja sngt nak donat yg ada warna-warna nh. So, bila dia bagi from Big Apple tuuu. Kejakunan aku bila makan tuuuu menjadi-jadi :P Naik bilik, letak kotak tuh atas tilam, lari masuk bilik air. Cuci muka, gosok gigi and dgn gelojoh pergi capai kotak tuhh laju-laju :)





So, nak tengok keterujaan dan kejakunan aku makan Donat tuhh? Silakannn ;D





Okayyy, jgn tengok lelama gambar tuh sbb aku pun menyampah tengok muka aku. Ishhh, annoyinggg gila. Rasa macam nak bagi penampar je. Serabai. Haha. Macam tapernah makan donat. Yea, aku takpernah makan donat yg diberi oleh boyrengggg aku. So? Cengginilah jadinya :) Hakhak. Eh, cuba tengok yg kanan sekali belah bawah. Kan ada gambar blur en? Tuhlah jadinya kalau jakun mak beruk dah sampai. Haha. Abaikan yeaaa :D Berjaya habiskan dengan jayanya. Againnn, thanks too muchhhh Awkkk :) *entah keberapa juta kali aku ckp thanks pun taktahu lah* So, penat nh. Bosan. Kbye ;)
















Ehh awak. Jap lahh. Kita nak wish nyte dulu nh..






Jangan lupa kencing dulu sebelum tidur untuk elakkan awak ngompol :P Then amik wudhuk.

















Lari cepat-cepat atas tilam and landing baik punyaa.. Tadah tangan and baca doa tidur.. Tepuk bantal dann..
















bayangkan saat-saat indah dgn tersayanggg dan maafkan semua kesalahan manusia durjana and ucapkan taubattttt nd start yourrr sweettdreammmmmmmmm :D
Nyte blogger :*












*aku puntaktahu apa motifnya aku upload gambar bertimbun dalam entry kali nh. Hehe. btw. Iloveyouuuu never end Sayanggg <3 I hope for long-lasting relationship. Yeahhh. You are Minee Foreverr :*




much love,

Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan