| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
Auwwwwwww. Iloveyouuu Singa ♥
Thursday, February 16 | 4:47 PM | 0 Talking ♥




Hey Handsome. Hey pretty :) Im suck bored wehh. Duduk rumah layan sengugut. Heh, memang takbangun pun dari tilam nh dari pagi tadi Haeh --' Sangat Merimaskan --' Heh, Hp pun in silent mood je sebab taknak diganggu. Taklarat wehh nak pick-up call nd reply text. Tapi online nh larat :P Tweet-tweet boleh ea? Haha. Okay. Aku malas nak tengok hp kalau Singa tengah kerja sbb dia takkan text. Cuma tunggu je dia call :D So, dia busy? Aku pun membusykn diri juga sebab taknak nanti tngn nh asyik gatal je nak text-text, call-call dia bagai. Nanti dia akan cakap "Haa, kau tengok perangai kau tuh. kau matang sikit boleh? Faham aku, aku tengah kerja nh.'' Nak ke dapat sound tepek gitu? Sia-sia je nanti aku kejung katak. Hikhok :P 




You know what? Semalam aku jadi Penunggu paling setia. Haha. Tunggu text dia dari pukul 9malam tapi dia reply pukul 1pagi. Okayy, nampak tak disitu pengorbanan aku? Haha. Act, dah tetidur pun sebenarnya tapi waktu dia text tuh tetiba tersedar sebab tetiba sakit perut. Nak bangun amik minyak tetiba text dia masuk. Okay dengan gelabah kalut, baca nd reply dgn tersenyum-senyum simpul :) And tetiba tengah syiok text aku send text nh kat dia..






Aku : Iloveyouuu.
Dia : tooo. hee
Aku : Eleh, gitu je? Hmm. *patah hati
Dia : Np?
Aku : Takdapape.

------





tetiba MMS masuk, gubra lah wehh sbb dia mana pernah send gambar dia en, Terbayang dia send gambar dia pakai Baju nd Topi Domino ke kemeje ke hapehape lah en tapi.....
Ya Allahhhhhhhhhhhhhhhhh, Aku rasa nak terjerit then nangis je wehhh. Haha. Dia send gambar kiteorg. And description dia kan..






 


 "Org suka tengok gambar kita yang nh. Sweet sangat. Iloveyouu Rabbit. Sayangg Rabbit Sesangattt''


Goshhhhhh! Haha. How sweet are you darlingg. Okay, dengan senyuman yg ikhlas nh aku reply dgn penuh kasih sayangg nd text macam biasa :P Terharu aku tetiba sayangg. Berbunga-bunga. ;D Act, dia bukan hantar gambar yg dah edit macam atas tuh. Gambar yg dia send tuh gambar Original. Sebab nak update kat sini, so aku edit lahh :)









Terimakasih Singaaa, Sebab buat hari Rabbit macam-macam. Hee, Hargai semua yg dia dah buat dekat org. Rabbit sayangggg Singa sesangat tauuu. Harap Maklum. Sila Ambil Perhatian :D Jangan nak nakal-nakal sangat. Jangan nak curang-curang sangat and one more thing, Jaga Diri Singa tuh untuk Rabbit tauuu <3 Heee, Iloveyouuu More Sayanggg




 #terkejut I numb Domino call. Hehe. ;D 







Much love,


Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan