| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
Not for Awhile :')
Sunday, January 22 | 12:49 AM | 0 Talking ♥





Entah mengapa kini kasih
Ku rasa berbeza
Dirimu seakan berubah
Sekelip mata

Kemana kau menghilang
Canda dan senyummu kekasih
Sungguh tak mengerti
Tidakkah kau sedari
Keikhlasan ini
Setia di sisimu

Katakanlah kekasih
Jangan kau pendam lagi
Ceritakanlah segala masalahmu kepadaku
Yakinkanlah hati mu
Diriku mencintai mu
Bukan untuk sesaat
Bukan untuk seketika
Tapi untuk selamanya

Entah mengapa
Kini kasih ku rasa berbeza
Dirimu seakan berubah
Dalam sekelip mata





Jiwangg? So what? hmm, normal lah perempuan mesti akan Share moments yang sweet and bitter. Nowadays, he was full of questions that should be read slowly. Ohmayyy, you are the only sayanggg. Tadi OTP dgn awak, tetiba dia takda mood en? sakit jea hati bila kita ketawa, cakap sorang-sorang. Huh! Bila kita ckp marah ke hape? Taknak ckp ke dgn org? Dia marah org balik. Huh! Taktahu nak cakap macamane lagi dah. Hujung-hujung dua-dua senyap. Bila org ckp sikit dia cakap org melewh. Huh. Sukaty kau lah b. Malas dah aku nk bebel sngt. Kau buat lah apa ku suka sayangg. Andd suddenlyyyy..

Eh, sayangg? Nak nangis lah tuh then pengsan. Huh --' and dgn tiba-tiba juga dia gelak. Sengal. Kerja kau asyik kene kan aku jea kan sygg? Haeh, geram tau tak. Tapi nevermind lah sayangg. Apapepun terjadi. Past is past rite? Takpayah cakap-cakap lagi. Bosan and nanti kita juga yang gaduh rite? Yelahh, satu hari kalau kau takbuat muka dgn aku, aku takbuat muka dgn kau memang tak sah kan? Pastuh tak sampai berapa minit text masuk cakap Iloveyouu. Haha. Sweet sngt lah tuh? Hee :)






datanglah sayang dan biarkan ku berbaring
di pelukanmu walau untuk sejenak
usaplah dahiku dan kan kukatakan semua
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
bila ku lelah tetaplah di sini
jangan tinggalkan aku sendiri
bila ku marah biarkan ku bersandar
jangan kau pergi untuk menghindar

rasakan resahku dan buat aku tersenyum
dengan canda tawamu walau untuk sekejap
karna hanya engkaulah yang sanggup redakan aku

karna engkaulah satu-satunya untukku
dan pastikan kita kan selalu bersama
karna dirimulah yang sanggup mengerti aku
dalam susah ataupun senang

dapatkah engkau selalu menjagaku
dan mampukah engkau mempertahankan aku







Kalau aku gaduh dgn kau kan sayang, aku mesti dengar lagu yang atas sekali tuh and bila aku tengah nak ada takda mood. Aku mesti dengar lagu yang kat bawah dia. Haeh. Gila aku taksayang kau? Hee :) Iloveyouuu Zainal B. Zailan :D *sila terharu aku mention nama full kau nh*



much love,

Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan