| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
Pinkiusttt tuuuu ♥
Friday, December 9 | 8:18 PM | 0 Talking ♥


Hey Blogger :) Dah lama dah tak hupdate blog nyh ken? Bosan tauu. Nak post tapi tidak berkesempatan. Yeahh. Im busy noww. nak buat itu, ini dan sebagainya :P Yelahh, kitakan dah nak pindah JB. That's why kita busy sikit. Busy kemas bilik, bungkus semua barang nd bilaII masa jea ibu akan balik nd datang hangkut barang-barang aku. Hmm, serius sedih nak tinggal semua nyh. Huu, nak tinggal-kan kenangan dgn membe-membe, exII bf aku, skandal aku. Wow, serius aku taksanggup :p *okay, ini merepek --'* Back to our story.


Tadi keluar sat, pegi Taman Rekreasi :) Main buaian. HAHA. Macam budak-budak? Biarlah. Tak ganggu kauu pun :p Then, dah penat main buai, ada pulak geng 36 nyh datang nak drunk, maybe lah. So, aku angkat kaki nd punggung berambus dari situ, Gila! Buatnya aku stay situ lagi then dia Mabuk? Tak ke aku masuk Paper Metro halaman depan sebab kene bunuh deangan orang mabuk. HAHA. *okay, ni merepek lagi --' Bosan duduk kat situ, pergi lepak Gunung Tampin sat. Okayy, macam boring nd sangat menakutkan. Yea, now aku penakut, cembeng nd semuanya --' Taktaulahh kenapa aku jadi macam gitu. Muahaha. Manja gituu :) Tak sangka, tak janji, tak suruh punn tapi kiteorang pakai baju lebih kurang sama colour ja. Alolohhh, sweet tak? Muahaha. *okay, gedik --'


Dah nak senja tuh, baru balik. HAHA, Sangat teruja sebab turun bukit naik motor. Serius, aku Gayat nd Jakunn. Muahaha. Tapi best wehh. Gila tak best, dahlah sejuk. Nyamuk, binatang-binatng semua dah keluar bunyi. HAHA. Balik terus mandi. Makan ;D Text dorangg cakap Thanks untuk aryny. Even sekejap tapi serius. Aku suka. Jyeahhh. Nak lagi bole? Tapi taknak jumpa pakcik yang marah kita tadi ;p


Thanks yea. Kau selalu ada beside aku. Aku nak tuu, nak nii, semua kau buat. Kau buat aku rasa macam taknak balik JB jea wehhhh. Serius, sedih nh. Kau tak berkira apa-apa punn. Thanks juga kepada LC tuuuu. Kene marah sama-sama. ;D Thanks again A.


Iwillmissourmomentsbabe


much love,

Labels:


Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan