| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
Salam Eidul Adha ♥
Sunday, November 6 | 1:30 PM | 0 Talking ♥
Hey blogger? Salam Eidul Adha :)

Kau, kau nd kau semua mesty tngah seronok en tngk lebu tumbang, tengok orang kat dapur nun masak-masak. Mesty tengah seronok gelak-gelak, jumpa saudara-mara kaum kerabat taulan semua. Hmm, aku ny pulak tengah menghitung hari ja dohh. Bukan menghitung hari nak bersalin weyhh. Menghitung hari nak SPM woooooo. Dah nak SPM dah aku ny, tapi tak sedar diri lagi -.-'


Aku takda semangat na raya langsungg, dahlahh takraya dgn Ibu, Ayah, nd adik-beradik yang lain. Lagi lahh memang tak aku nak pakai baju kurung. Ferhhh, macamna nages ja denga takbir berkumandang tady -.-' Hmm, malas nak bebel banyak check-it out gamba ny :)


Aunty aku balik, so tengah sesi-sesi ambil gamba tadi aku pun join lahh sekali, ambil gamba loncat-loncat :) *ta senonoh gila.





count on me.. one




two,



three. *yeay! aku melompat dengan lebih tinggi :p







takda mood raya katakan, layan budak kecik ny ja :)






Iloveyou aunt ;) Thanks for NIKON 5100




p/s : cun ta header aku :)




much love,


Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan