| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
Love Bite or Gigitan Cinta ♥
Wednesday, November 9 | 6:23 PM | 0 Talking ♥
*soryy, entry kali nyy, menggunakan gamba yang kurang sesuai di-pertontonkan untuk budak bawah umur.



Heyy awok, ;D Kau mesty pelik kenapa aku post entry sekali dua harini. Hihi. Bukan tamak or sebab na naik kan nuffnag aku tapi sebab aku dapat banyak gila Information yang nak share dengan korang nd benda ny korang tau. Ada terbaca 1 info dekat Remaja *1 November 2011. Act, dah lama aku beli tapi baru berkesempatan nak baca tadi. Tau kan Gigitan cinta toh apa? Alaa, yang biasa kat leher toh. Tak faham? Toh laa, mu ny tau English ja. Mehh aku translate. Gigitan Cinta dalam English maksudnya Love Bite. Dah faham sekarang? Tak faham juga, tengok contoh gamba bawah nun :D




*sumber dari google okayy. jgn fikir aku punya.


Korang tau effect kalau korang buat bendalah tohh? Alahh, kalau kau buat Love Bite tohh, Kau tau tak Effect dy? Taktau? Lainkali jangan buat. Kau tau tak, kalau kau buat Love Bite tohh dekat couple korangg, kemungkinan besar couple korang boleh kena strok or sakit jantung tau. Nak tau kenapa? Sebab darah dah terkumpul masa korang benda tohh. Entah, aku pun taktau sangat lahh pasal toh sebab aku tak penah buat. Korang kalau penah buat mesty korang tau kan. Haa, adalah effect yang tak baik. Ekh, pernah ke korang buad? Jawab dalam hati and munasabah diri awok tohh :D Kalau sayang couple awok toh, bukan dgn buat Love bite bagai, :) Hmm, malas dah ny :) Kbye :D



much love,

Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan