| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
Rayaa. Rayaa ;)
Saturday, September 3 | 11:43 PM | 0 Talking ♥
Kejap jaa dah nak habes raya ken? Dah nak seminggu dah haa, minggu depan budak-budak sekolah dah kene merangkak nages pergi sekolah balek and yangg kerja kene menghadap kerja-kerja yang berlambak dan calon-calon peperiksaan umum kena struggle untuk Exam yang around the cone. HAHA. Macam-macam benda dah jadi. Pahit. Manis. Masam. Kelat. Complete laa semuanya ada ;) Hee, aryny aku nak share gamba raya. Dah tau dah aku ny tak cunnn macam Awek kauu, adek kauu, mak kauu, ke sapa-sapa yang sewaktu dengannya tapi aku nak juga bagi kau, kau dan kau tengokkk. heee ;)




Check-it out! ;D


Ny gamba raya pertama. :)





Ny pula raya kedua ;D





Ny pula raya ketigaaa ;p, Vogue ta Ibu I ;) She my heartbeeps. Iloveyou Ibu ;D



Ny pula raya keempatt ;) The last onee.



Amacam? Ada terpikat ka? Aku malas nak upload satu-satu so, aku edit jadi macam gini. Senang sikidd korangg tengokk ;) Gambar family belum ada laa, ada kat Makcik aku. Dea belum uploa dekat Facebookk lagi. HAHA. Memandangkan tahun ny tema Grey and sepanjang 3 hari beraya warna Grey jea baju aku, satu hari jea kaler purple. HAHA. Ibu yang belikan. Semuanya aku taktau. Agypunn baju aku yang vogue-vogue semuanya ada kat JB. Malas nak bawa balekkk, naty aku pakayy waktu raya ada yangg gigit jari , menages sbb aku gorgeous sangattt ;P HAHA, gurau ja, jgn laa tunjukkan lidah hangg and jgn nak pura-pura muntah ea. Tak baek drop orangg yang sedangg mengg-upkan dirinya ;)


Huuu, Ayah saya dah sembuh. Alhamdullilah. Lepas kes ayah pengsan kat Kolam Air Panas semalam. Kami terus trauma nak pergi sana lagi. Hmm, tanak engat perkara buruk toh. Biarkan ia berlalu dibawa angin ;p HAHA. Poyo laaa sangat ;p Btw, saya tengah fight dgn Pakchu Hazim saya untuk SPM nanty. Huu, takpaya laa fight pakchu, Diba tak pandy macam pakchu. Haa, takpaya pelik laa kalau aku ada pakchik yanggg sebaya ;) Act, aku pun baru tau yangg aku ada pakcik-pakcik yanggg muda dan kachak bergaya ;D Cewahhh, sila jangan nak perasaan sangattt yea pakcik-pakcik saya ;) Ngantok dah ny, Kbye ;D



Dah nak trial dah ny weyhhh. Doakan saya yea. ILOVEYOUUUUUU ;)





Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan