| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
Peperiksaan Percubaan SPM 2011
Sunday, September 11 | 12:57 PM | 0 Talking ♥
Esok dah hari Isnin, 12 September 2011. That's mean, esok bermulanya perjuangan aku sebagai pelajar yang akan menduduki Peperiksaan Percubaan SPM, haaa, dah nak trial dah aku ny, tapi tak sedar-sedar agy, tak insaf-insaf agy dan memang tak larh kau dan korangg tengok aku baca buku ka, buad latihan ka, kecuali di-sekolah. Memang aku pulun habes-habes. Cehhh, HAHA. Act, aku bukan malas sangat cuma rasa kurang rajin ja tapi di-sebabkan Uncle-uncle, Aunty-aunty and semua kaumm kerabat aku, dorangg semua Excellent, semua-nya lulusan Luar Negara. Pffttt, aku? Lulusan SPM punn entah macamane, bagaimana, larh result aku. Perghhh, perit larh jugak en bila raya haritohh, semua-nya cakap and nasihat benda yangg sama.


Ny antara nasihat and harapannn saudara-mara aku.

"Kaka, study betul-betul. Ibu awak toh pandai. Awak pun mesty pandai"
"Diba, belajar keyhh. Tunjukkan kebolehan diri sendiri."
"Ahoi, studystudystudy. SPM is around your corner niece. Be the best among the best. You can do it"
"Wish you luck kaka. We always support you ;p Chaiyokchayiokkkk ;)"


dan tak ketinggalan juga, My Beloved and Important Person In Mylife.


"Nur Adibah bt. Nor Rizal. Satu-satunya ank perempuan tunggal ayah dan ibu. Banggakan ayah dan ibu dengan kejayaan kakak. Ibu dan ayah sayangg kakak. Semua kakak nak tak pernah kami hampakan. Do your best for yourself keyh. We always be withyou keyh :)"



Ya rabbi, sedeyh bhai. Ny baru trial dah cenggini. Kalau aku SPM, mau berjela nasihat doranggg.Pfft -,-''
Percaya pada diri dengan harapan dan keyakinan. huuuuu, Menuju puncak. Impian dihati, bersama janji agar sejati, pasti berjaya jika anda berusaha ;p HAHA. *menuju SPM ;P*
Hmm, Wish me luck Blogger, Facebooker, and everyonee ;) Iloveyouuuuu peepss ;)


Ny saja ja, selit gamba aku, manalah tau, selama 2 weeks ny kalau tangan ta degil untuk tidak membuka blog ny, korangg akan merindui aku ;) So, aku tinggal-kan gamba ny :P



Ta secomel hangg, ta secantik hanggg tapi aku sweettt ;p



next,





Ta seputeyh awak, ta sebersih muka awok tapi kita jujur apa adanya *winkwink* ;)



NO hp, NO lappy, NO celcom, NO maxis andd NO walkman NO Blogger and NO blogger for awhile ;)*maybe*




much love,


Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan