| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
Monkey you make me Crazyyyyy!!
Tuesday, September 20 | 5:34 PM | 0 Talking ♥
Sengketa punya monkey! Buad aku menyampah kau seumur hidup, trauma plus fobia dgn kau sampai mati tau ta?!!! Okayy, aku cerita dari awal okay. Dah stat na demam tau aryny. Bangun tido terus sakit tekak dan sakit kepala. Okayy, mesty kuat sebab ada paper aryny. Mandy then pegi sch macam biasa even kepala tengah denyut-denyut. Saya kuat makan biskuattt ;) Singgah library sat masa balik sch. Sebab dah terlampau pening terus balik. Otw na naik atas rumah toh, Al-maklum larh rumah nenek saya toh atas bukit. Haihh -.-'' So,memang rutin tiap petang akan jumpa monyet. Okayy, macam biasa kalau monyet toh napak aku even sorang punn akan lari tapi minatang toh bole kejar aku tady! WTF! Weyyyy, aku tengah demam okayy, yang kau dan family kau na ajak aku main kejar-kejar toh awatnya?! Kau tau tak aku tengah DEMAM! Bongok betul minatang ny. Kau buad aku nages teresak-esak tau tak! Sampy cendol pun ada -.-''




Lari sambil nages, call adik tak angkat then call membe aku. Haprak! Mika golak kan aku! Apa? Hang ingat peragai aku kasar, aku tak bole nages ka? Hang jgn ingat aku takda airmata naaa ;p Peragai kasar tapi hati kiut hang tau tak ;p





Awat? Hang gelak kan? Haaa, padah sendiri. Aku dahlah tengah moody, sakit kepala plus sakit sakit hidung dan segala-galanya sakit laa. Parah pulok toh. Haihh -.-' Padah laa dengan hang kene ended free dgn aku ;) Maaf ya ;p Hee, nanty aku pujuk la. Aku penad la na pujuk orangg. Dahlah tak sehad. Malas nak cakap banyak. Esok paper Science. So, kbyee ;)








*Together with Mr. Fever, Mrs. Cough and Miss Flu. Ilovin it! ;D





Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan