| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
HAPPY BUFF MY HEARTSSS♥
Saturday, September 10 | 7:59 PM | 0 Talking ♥
Heyyy-hey-hey Aku sudah kembali. Hohohohoi! HAHA. Okayy, aku short sikidd aryny sebab-sebab PMS yang menyebabkan aku begini. HAHA. Dah lame tak neno-neno disebabkan breakband aku tak berbayar lagii. Huwawawawa. Act, Ibu tanak bayar punn sbb aku nanty akan mengadap dan terus mengadap Lappyy dan jugak terus dan menerus melihat mukabuku yang tade sedikit pun datang-kann Pahala dan sentiasa membazirkan masa. Weehuiii, ayat nak poyo-poyos ja. Suka aku laaa, Banyak act post yang nak post asek tunggak-tunggak ja. So, aryny na post pasal BUFFF ! 0409 lepass, buff HERO CILIK aku. Bukan anak okayyyy, Adikk kecil saya ;) Dah 11 tahunn laa sayangg kaka ny ;)





Muhammad Amirul Firdaus B. Nor Rizal ♥





Dan on that dayy pun buff my beloved women In my life. Iloveyou IBU ;) Selamat Ulangtahunn yang kee ___ ;) *dipaksa merahsiakannn. weeeyuuu ;)







Puan Juhani Bt. Jamar ♥






Nak beli hadiah lebih awal tapi no moneyy tapi disebabkan ada dapat collection duitraya from makcik-makcik, pakcik-pakcik, abang-abang, kakak-kakak dan sebagainyaaaa, ada laa sikidd fulus untuk menyumbangkan duit memebeli hadiah. Masa beli hadiah, pegi dgn ayah and buffday boy tohh. Bukan sengajaa bawa act, dy terikut. Hmm, tape laaa. So, kalau dah dy ikut, dy punya hadiah. Dy yangg pilih sendiri laaa kan? Huhuhu. Angrybirdss jaa laaa dy toh. ;)





Ny antara hadiah and kek nya ;) Isi dy? Biarlaa rahsiaa ;) Penad laa. So, kbye ;)




Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan