| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
Nak Raya ;)
Sunday, August 28 | 9:17 PM | 0 Talking ♥
Yess, sepupu saya ramai dah sampy kampungg ;) Ilike baby :D Tapi sepupu yang tersayangg 4 orangg toh tak beraya kat Melaka taun ny. Mereka ke Kelantan. Sumpah tak best! Kalau ada dorangg, mlm-mlm gini tak buad keje laen laa kan kalau asek maen mercun jea. HAHA. Lagi kalaau En. Rizal saya toh balek, mang baek laa dgn segala macam Mercun, Bunga Api, Bom pun ada. HAHA ;) So, sila takut ;p Nak ajak Mokcik-mokcik saya balek aryny nak perfi bazar. Pau tudung ka, beg ka, baju baru ka, duit ka. EHEEE. ;P

Biasa lah kalau dah ramai orangg kat ruma, memang riuh macam nak pecah rumah ny. Pening kepala Kakek, nenk, kakak, makcik, pakcik dan kerabat-kerabat yangg lain ;p HAHA, tapi takpa, setahun sekaly ja kan? Bila lagi nak riuh-riuh macam gini ;) Malas nak bebel banyak. Kepala nak biul layan sepupu yang senggal. Haha.


Ibu, Ayah, Adek, cepat laa sampay. Kaka dgn Abang tunggu ny. Hee ;) Imissyou. Amirul Ilham, takecare yourself keyh sayangg. I always loveyou and missyouu biy. Trust me. Iwill always be there withyou. Muahh ;)


Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan