| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
ULBS 2011
Friday, July 22 | 2:32 PM | 0 Talking ♥
ULBS stand for Ujian Lisan ______*tatau lagi untuk ape. HAHA.

Normally, bende toh mesty ada dari darjah 1 sampay tingkatan 6 *rasenye. ;D Minggu lepas, kiteorngg memang dah dimaklumkan yg Pentaksir Negeri akan datangg untuk Uji sesiapa sahaja. Dan semalam, Khamis. 21 Julai 2011, Pentaksir, Puan Siti Mariam pun datangg. Dan dy dah pilih secara random dan antara 10 manusia yg terpiliy toh adalah aku. Goshh, bestt laa kan, sbb aku dah lupa bahan ape yg aku buad dulu. HAHA. Lepas 5 orangg, aku yg ke-6 before kelas sains. Hee, aku pakay taram jela.

Pentaksir : Apa yang awak nak cakap ?
DidiAdiba : Saya dah lupa bahan, saya ingat teks forum haritu jea.
Pentaksir : Baiklah.
DidiAdiba : *Bercakap sambil ada gaya*
Pentaksir Dah? Okayy, Ape peranan remaja?
DidiAdiba : *jawab dgn penuh confident.
Pentaksir : Apa cita-cita awak?
DidiAdiba : InsyaAllah , ____ cikgu.
Pentaksir : Baiklah, Tandatangan disini.
DidiAdiba : Tandatangan dgn penuh behemah
Pentaksir : Semoga cita-cita awak tercapai. Jumpa di puncak Kejayaan.
Didi Adiba : Terimakaseh cikgu. *terharu ;)



Tak semua pentaksir toh mengerikan. HAHA. Terima kaseh untuk Cikgu Aziz sbb tlng rekemen kan nama saya ;)

Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan