| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
stokin-aku-kau-semuaoranggg. grrr -,-'
Tuesday, July 26 | 5:18 PM | 0 Talking ♥
*memang sedap laa kan, dah ter-publish dulu before sempat buat entry. HAHA.*
Title nak stokin dulu jea en. Huu, yelaa, cerita sadis yang berlaku semalam ny, start dengan stokinnn sekolah. haishemennn -,-'' Semalam, lambat bangun, act tak lambut bangun, dah terjaga 5.30pagi tapy syaatan dah berjaya hasut aku sampay 5.50pagi baru aku bangun dari tempat tidur. Haihh, dah larh lambut kejut Arif, baju pun tak gosok lagi. Sementara tunggu Arif mandi, aku pon gosok baju. Wattheharam, pagi toh bole pakay capai jea stokin sebab van dah sampay, haa, amek kau, nak pakai dalam van, ada sebelah jea stokin toh, sebelah lagi ntah haram pegi mane. Mangkuk lauk betul. Aku pun dengan bangga-nya masuk sch dengan tak pakay stookin. Dahlah bawak vest PRS, tak serupa PRS dah aku tengok. Tak semengah. Kain kasi labuh, macam pakay heels. Sampay lantai yang aku lalu toh dah bersih gara-gara tarikan menggoda dari kain aku. HAHA. Kau ada? Takda kan? Woott.wott. Aku macam orangg gila jea jalan sopan-santun sebab tanak orangg napak aku tak pakay stokin even orangg tau aku punya stokin memang pendek. Rehat, tumit dah rase saket. Kaki dah melecet. Lanun betul, aku pun jalan henjut-henjut.


iklan. HAHA.*tade motif ;p*


Manusia memang tak lari dari melakukan kesalahan. Yea, aku antara manusia toh. Melakukan sesuatu tanpa berfikir panjang.*kalau aku fikir panjangg, memang lame, so fikir pendek jea laa ;p* Okayy-okayy, aku admit aku salah. Memang dalam organize aku macam GILA TALAK ekh silap GILA KUASA tapi pernah kea aku tak bagi koranggg tugas? Aku tak bekerjasam kea koranggg yang taknak bekerjasama dengan aku? Sape yang lari-lari sayangg? Aku tak lari, aku pun malas lari, aku dah berat, so aku jalan jea ;) Aku bukan tanak jumpa then tegur koranggg, aku cuma penat, letih dengan perangai korangg, kau dan kau serta kau jugak kawan aku. So, kau mesty tau perangai aku macamane rite? Nak suruh aku explain, mati laa kau. Nak explain, kau fikir laa. Apayang kau dah buat kat aku. BE ON MY SHOES AND YOU WILL FEEL IT. Aku tak sepandai kau, kau dan kau jugak. Dalam blog ny bukan tempat aku nak luah perasaan tapi aku dah taktau nak luah dekat mane. Fikir laa sayangg salah kau. Aku tanak cakap, aku bukan nak lari dari masalah tapi aku pergi untuk korangg tenang tanpa aku. Thanks for beingg my friend ;) *eceyh. ayat nak poyo*


Bukan nak cerita kat orangg atau bukak keaiban kau tapy aku nak kau sedar, apa yang aku rase. Aku rase aku nages dah macam aku cerai dengan suami jea. *bajet penah rase ;p* Entahh lahh, aku malas nak fikir hal korangg, aku banyak lagi hal nak kene settle. Terimakaseh ;)




*nagesII call ibu dengan AIA pun kene marah balek. *sungguh romantik laa kan -,-''

Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan