| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
Macam hape jea weyh. Tade motif. Pfft -,-'
Tuesday, July 26 | 11:05 PM | 0 Talking ♥
*hamek kau, gamba besar nak mati ;p*

Dah tak bole tydo akibat dari pagi tady asek bantai tydo sampay tak engat dunia. Yelaa, motif tanak datang sch aryny sbb nak tenangkan jiwa yang lara merana ny dan taktahu nak buad ape, memandangkan my aunty sorang pergi keje sorangg lagi pergi berdating dengan En. Husband, so aku redha kene duduk rumah diam-diam. Nak berdiam? Yea, aku berdiam laa dalam bilik sampy pucat nak muntah, pening-pening sebab Cik Cacingg dah buad koir tak berbayar nyanyi lagu SAYA LAPAR, IM HUNGRY ;P. Well, aku pun dengan malas pegi dapur minum Plain water dan sambung dreaming sbb kepala dah berad sangat.


Nak online FACEBOOK dah malas sangat. Malas nak tengok status yangg merepek-rapik dorangg-dorangg toh. So, aku dah stalk semua blogger. Aku update post baru. Tady dok syiok tengok Kawin Masal tybe-tybe terfikir nak stop sch and panggil jea cikgu Private datang rumah ajar. Then my aunty cakap membazir and kita takkan rase seronok sbb belajar sorang-sorang. Tapi, kalau aku kat sch pun aku tak seronok dan rasa macam nak hempuk jea buku toh dekat cikgu macamne? -,-'


Kadang-kadang aku ada rase macam nak mati cepad-cepad jea nak bagi elak dosa datang-datang. Kejar-kejar aku. Mesty baby yang baru hidup tapi dah kene buang or meninggal toh rase bersyukur sebab takde dosa and takyah kena soal kat akhirat naty. Dah puas aku munasabah diri tapi biasa laa, kalau dah setan gemuk dah hasut. Go back to my sin laa kan *perlukah setan dipersalahkan?* HAHA. Silakan boringg dgn entry gila tengah-tengah malamny sbb aku pun tngah boringg. Tunggu MR. AIA call punya laa lambat macam siput sedut tapy bila aku yang lambat call, dy punya bebel macam aku tak call langsung. Sabo jela. *tangan didada, mata keatas ;p* Malas nak meracau lagi. So, bye ;)



*iloveyou 1,2,3, until no more end ♥


Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan