| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
Cinta Muka Buku Official Video Clip - Najwa Latif
Saturday, July 23 | 10:58 PM | 0 Talking ♥
Kenal Najwa Latif? Alahy, gadis Youtube too. Takkan tak kenal kodd. Dy tengah hott laa sekarangggg. *cara mak Temah cakap. HAHA. teeett------------ Aku merepek. ;p Boringgg tahap menggila da ny weyh. Selepas aku tengok kekalahan Malaysia terhadap Singapore tady. Rasa nak tercabut anak tekak aku jerit-jerit macam kene Histeria kat rumah ny, tanda sokongan padu. Cehhh. *tybe-tybe jea. Okayy, back for our topic. Aku kan suka walking-walkingg. Rounding-rounding, tak kesa laa, Facebook KE Blogger kea. Semua tempat aku stalk. Kalau ada Award Stalk Terbaek, aku antara calon-calon TOP 5. *berkata dgn penuh bangga :p HAHA. Jalan-jalan dekat wall sape ntah. Terus stop dekat wall dy sebab ada Official Video Clip Cinta Muka Buku by Najwa Latiff. Ya Rabbi, Dah lame aku tunggu. lame, bus*taktau laa kalau act video toh dah keluar memanjang ;) Okayy, korangg Play laa video toh. Sat agy aku ulass ;)






Amacam? Ada seronok? Seronok kan? Seronok gila jadi dy sebab dapat Partner dengan Skandal aku. tettt---------------------- HAHA. Takpe, bukan selalu aku mengaku dy Skandal aku ;) Know that guy dalam video toh? Yang mane? Alarh, yang jadi photographer toh, yang kacak-kacak too :) Alarhh, tak kenal ke? Adoyy, malu laa nak cakap. Dy toh....


-
-
-
-
--
-
-
-
-
-

-------------------
-
-
-
-
-
-
-
-

---














Dy toh lah lelaki yang aku usyar tapy tak dapat-dapat lagi. HAHA. Tengok susuk badan dy. Perghh, menawan bhai. Even, aku bukan perempuan yang jenis suka badan lelaki yang ada ketul-ketul toh. Ya rabbi, Bila kau nak tydo dgn husband kau dgn ada ketulan di setiap inci badan maka kau tak rase geli kea weyh. Huhhh -,-''' Meremang bulu kaki 5saat ;p







Hah, amek. Kau tengok tubuh sexy dy yang menawan kalbu toh. Huiyy, kachak-nye dy





Ny lagi satu baek punya pose. HAHA. Miahahaa.




Nak tengok lagi? Tak bole laa beb. Dy hak guna. Mane bole suka-suka tayangg gamba private macamginie kat lu oranggg. Malu laa dy. Eceyhhh. HAHA. Jap, lupa nak introduce name dy.
Name dy Hairul Azreen.

*jum shopp-ingg

Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan