| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
Acara Awal ;)
Friday, July 1 | 5:34 PM | 0 Talking ♥
Acara awal. Macam haprak -,-''
Isnin dgn rabu. Tapi hari isnin NO acara, then tak pergi sbb agypun aku tanak kene panas. HAHA. Eceyhh :p Tapi-tapi keputusan semasa ketiadaan aku, 8EMAS okayy. HAHA. *Bangga bhai.


Rabu. Yess, ada acara. Tapi-tapi dari pagi sampy dekat-ddekat pukul 2petangg toh still hujan lagi. Ingatkan announcement untuk batalkan Acara awal tapi sebaliknyaa. Bayangkan korangg kene buad acara balapan toh dalam keadaan padangg yang sangat-sangat lecak -,-'' Act, aku just ada 200meter jea tapi sbb ramai student tak dtg, aku kene replace utk lompat kijangg. teeettt-------------- Bayangkan si badak lompat kijang? HAHA ;)

200 meter. Masa lari toh, memang ramai dah confident aku bole menang tapi bukan rezeki kan, dah leadingg tapi ter-jatuh pulak. Terus dapat num 3. -,-'' Sedeyhh bhai. Kecewa sangatt. Tapi takkan still lagi nak kesal. Biar jea kan and anggap bukan rezeki -.-'' *even, aku dah jerit, tumbuk, lempangg muka orgg. HAHAHA.


Esoknye pergi sch, HOT STORY pasal aku jelaa dekat bilik guru toh. Yelaa, rugi laa apelaa. Hmm, takpela cikgu bukan rezeki saya. :')


*photoshoot untuk magazine, semua aku concer :')


Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan