| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
my advisor ♥
Monday, April 11 | 6:45 PM | 0 Talking ♥
ahaa. saya ada advisor for blog saya ini ukeyha. ahaaa. *Silakan GELI. ;D

disebabkan tuto dea laa tejadi-nye blog aku yg gelap-gulita ini . ahaa.
*oke then before. ;)

ada 2 blog tuto yg aku selalu follow. nak nak ? boleh , tade masalah dalam per-kongsian ilmu ini ;D

seorang perempuan ;D manis orangg nye. name dea ainaa. korangg tengok laa, macamII tuto ade yang soranggg lagi neyh lelaki. auw auww, orangg lelaki buad tuto pasal blogger . name dea adin ;D kawan aku jugak neyh and ta sangka yg dea tao buad bendaII neyh sume

oke, aku da bagitau korangg ken ? so , dengan ini saya ingin BER-TERIMA KASIH kepada advisor blog saya ♥♥ .

Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan