| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
non- FUCKTION laa ! ♥
Monday, February 28 | 9:01 PM | 0 Talking ♥
ahaaa . soryyy ter- carut ukeyh :)

hee , ukeyh . girl toh da bace postt I semalam :)
good dear . pantass ea kamu :D
terus buad entry baru lagy .
auww . auwwwww ! seweettt laa darl . ahaaa ! tuihhhhh !
ta heran laa ___b*** ! ahaaa !

ta pasal-pasal isu kao too jadi pebualan hangat kat sch tdy :)
kao popular kejap laa pempuan :D
membe aku ? pelik ? hairan dgn kao ?
perlu ke na ckp pasal SPM orgg sdng-kan result kao pon belum kuar agy .
entah ada bape G laa kan ?
opsss ! alamak ! soryyy yea :)
terlepas pulak :D
jangan laa GERAM-GERAM . hehee
panas ta ? panas en ?
tao buad urgg panas , tao jage diri ta bagi panas laaa BITCH !!
tade function-nye kawan aku add kao ! kalau add pon dea tatao pape cite laa syg .
tade sape tahu per-sengketaan antara kita :)
aku kan keepsecret , malas na kepoh-kepoh .
kalau yea pon kawan aku add kao , ape slh-nya ? na kawan ? ta bole ke Barua ! *opsss ! soryy :)


na ganggu hubungan koranggg ?
WHAT THE HELL BITCH ! kao engat aku _____ sangat nan boyfie aka pakwe aka hubby aka papa kao toh kea ? GO TO HELLL YEAHHH !
sikit pon I ta heran . tuihhhh laa pempuan ! aku lagi kenal lame laky uh dari kao so ?
ta perlu kot kau na over-excited :)
kalau pon dea ta back-up aku . heiyuwww ! ta heran laa .
aku pon tanak besar-kan hal neyh tpy bila kao jady isu kteorggg .


kawan-kawan aku bagy neyh kat kau !

KHAS UNTUK ANDA :D




siap bagi size jari lagi uh . kao ada ? tade en ? sbb uh aku bagy :)



ukeyh , SMILE ADIBA :)
anda hebadd ! yess ! saya memang hebad :)
saya ta perlu-kan cerita murahan daripada mulut murahan :D
heee , soryyy . telepasss .
ukeyh , kepada anda yg terasa .
ta perlu bawak geng jumpa saya dan rakan-rakan , kerna anda akan meng-hadapi dgn seorangg jea.
anda da besar-kan ? anda mesty FAHAM maksud saya :)

byebye

Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan