| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
feel down =='
Thursday, February 10 | 7:12 PM | 0 Talking ♥
yaa , saya rasa down . down sangat-sangat .
sch ? ofcourse! dgn jawatan yg dipegang . dgn keadaan skrg yg maseh 'hangat' memSEBAB-kan saya sangat penad .
balek rumah jea dgn keadaaan yg banyak kerja mahu diSOLVE-kan , haishh =='
HIDUP SAYA KINI SANGAT BUSY !

saya na text dgn dea ! saya perlukan sokongan dea ! saya na rehat besama dea !

TAPI ..

seperti biasa MAXISHOTLINK yang memang da sediaTAHU yg dea TAMAKHALOBA , tao na suruh org guna line dea tpy ta na buad SERVICE yg TERBAEK . dsbbkan keadaan too , kredit saya always abes , na suruh dea call mang ta dapat laa , haishh ==' *terasa macam duduk oversea jea*
hmm , asek na kene call jea maty laa aku ! aku na savingg jugak for sch . haishh =='


hidup ... hidup .......
duit .. duit ...

saya perlukan awak ! datangg laa . saya na guna awak .
utk tusyen , belanja , and etc ..
kenapa awak lari ? :"(


down sangat dgn keadaan badan yg ta cukupp air , muka ta pandang lain selaen kerja , bibir ta bole senyum , tangan ligat menaip . menulis , kaki laju berjalan . saya LEMAH . saya ta bedaya buad semua ny . hmm , pegi sch macam pegi pejabat , bukan utk belaja tpy utk bekerja . sentiasa mengharapkan kejayaann , sentiasa melakukan kerja dgn ikhlas , ada jea mulut-mulut jahat yg ta suka dgn ape yg saya buad . TERIMAKASEH jelaa . saya maseh mahu HORMAT awak kerna awak beri ILMU tpy jikaTIDAK jgn HARAP saya PEDULIKAN awak .


jangan hanya mencari kesilapan orangg lain sebelum kita cermin diri untuk melihat kesilapan sendiri :)



p/s: saya ta pena kesa pon dgn mulut awak kerna saya tao awak macamane sbb awk da ajar saya hampir setaun lebeyh :)



Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan