| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
non-tittle :)
Thursday, February 24 | 6:08 PM | 0 Talking ♥
bahagia ? sangat bahagia ! :)

yeaa , bahagia dalam duka . memangg bahagia kerna ada dea tpy duka dgn tugasan sekaranggg .
SUMPAH I busyy sekarangg uke . kat sch toh ada macam-macam jawatan saya pegang *bukan na bangga* . aku penad doe ! -.-''

ikut hati mangg na jea letak semua jawatan . teetttt -------------- ahaa ! betul weyh , ase kene marah jea . aku neyh kalau buad keje tak suka orangg marah-marah . hishhh ! yess ! one more thinggg , tugas as assistant too agak mudah dari monitor class kan ? just ambek chalk , cari ckgu relief jea . na kawal kelas ? ta-perlu ! kami form 5 :) tpy yg menyusahkan aku as assitant neyh bab na kene amek chalk toh . haishhh --' . macamneyh kesah-nya...

Hari Isnin arytoh kan , result STPM keluar , so , kat pejabat toh ramai laa student Form 6 . na dijadikan ceritaa , aku pon pandangg laa dorangg and dengan niat na tanye resulttt suddenlyy ...

pak-cik : kau kalau pandangg jantan mangg ta bekelip .
aku : eyh , orgg tua ta kawen ? aku na tanye relust laaa gile !

dan ber-lalu pergii ....

bingit ta ? bingit en ? kuangg ajr jea ayat dea . suka-aty aku laa na pandangg kea na tengok kea , na ngorat kea ? na hapa kejadah-nya pon . yg kao semaktoh kenapa ? bodoh ea ?

hmmm , ada lagi 1 kejadian mengenai benda yg sama . bende neyh te-jadi tdy . Yeah ! Waktu math ! ILOIKE ! tapy yg ta syok-nyaa . Chalk habes ! Shittt tol ! dengan langkah yg malas pegi laa amek chalk ..

dalam ofice ..

pak-cik : eh , bape kali kao na amek chalk neyh ?
aku : entah !
pak-cik : kuangg ajr betul budak neyh !
aku : suka-aty aku laa gile ! semak kao ! bukan kao punya !

berlalu dengan sisa maki-hamun di-bibir !
yess ! aku menyirappp ! bodoh jea an pak-chik too ? semak !
mangg da banyak kes pon dea dgn cikgu-cikgu kat sch toh . mulut tade insuran :)


p/s : ta perlu marah-marah saya di-FACEBOOK-inggg uke :) saya ta suka ! marah depan saya :)

Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan