| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
SUPRISE BIRTH PARTY ! :D
Tuesday, January 18 | 3:07 PM | 0 Talking ♥
bufday ? huhu . yess ! bufday aeryn !
act , bufday dea jumaat neyh tpy entaa kenapa clasmate dea na buad suprise aryneyh .

*ceh , sanggup tipu aku sematamata takut aku report kat aeryn !


bestt gile kot ! sbb aku naek kelas lambat sbb in-charge pendaftaran bola balingg , so , bile naek tengok , tudung dea penuh dengan cream ! perghhh , HAHA . chumil tao dea :D
oke , datangg kat dea bukan tanye dea oke ke ta , aku just cakap "aeryn ! bagi aku se-SLIDE ! hehe . kebetulan mang tingal se-slide jea kat atas meja tuh , so , dengan PANTAS-nyee , aku pun amek dan makannn :)))) sedappp ! ta caya ? made by SECRET RECIPE laa . takkan ta sedap rite ? oke , da snap2 gamba , balek arh kelas aku , balek jea , terus buad bising dan bisingg dan bisinggg ! haishh==' . bodoh jea !


ye doe . setakat ny semanagt na belaja ada agy , aku takut start bulan depan da start peragai taun lepass , mane ta nye , tdy ponteng MATH kot . bukan 15 minit tpy 40 minit weyh ! act , na pegi anta buku koku jea tpy kalau da anta dari form 1 until form 6 . tak macam abes 40 minit jugak rite ? sangat penad ! 1st minggu latihan rumah sukan , classmate aku da suh aku buad dajal ! yelaa , mentangmentang aku SETIAUSAHA , senangsenang suh aku catat dorgg datangg even TAK DATANGG ! hmm , clasmate punya pasal dan aku pon malas na peningg , aku tulis jelaa .



eh , jap ! adaa agy , class kami kekadang ada kelas until 3.20 ptgg , so , ada yg clasmate aku toh , mls na stayback or senang cite na pontengg laa kan , so , aku pon membuad dajal dgn menulis dorgg ta hadir kat buku kawalan kelas . HAHA . sangat jahad ka n ? act , bukan jahad tpy betimbang rasa . HAHAHAAA .



*always lari tajuk . bodo =='



nutes : hampir se-bulan :D

Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan