| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
mogok.
Sunday, December 5 | 6:22 PM | 0 Talking ♥
welcome disember . * suddenly*

oke , back to tittle . hmm , korang kalau merajuk ape yg sedap sume nampak pahit en ? yeah ! itulah yg aku rasa sepanjang hari neyh . even diberi ice-cream CORNETTO aku tolak , diberi CHOCOLATE , aku tolak dan the latest ibu ajak makan dan jawapannya , "dah kenyang." ntah ape yg aku makan ntah sampy kenyang . padahal tak makan pape pon dary pagi tdy sapy sekarang . hanya terperap dalam bilik dan menangis . * bangang*

dari petang semalam , pukul 8 lebeyh benti jap , 10 sambung balek dan pkol 12 benty sbb tetydo dan aryneyh mengalir tesekat-sekat . :'( . mata ? yeah ! da bengkak giler ! *shitos* . nape aku nages ? oke . aku jelaskan . act , aku da plan dan berangan-angan utk balek mlake esok sbb Mc FLURRY na dtg dan esk bufday abng BAD dan lusa pulak bufday TYMA so , dorg na celebrate skaly kat sane . so , aku pon da berangan na pegi sane dan tetybee .........

anak : ayah , ary isnin akak na balek mlake ea , celebrate bufday membe.
ayah : tak payah !
anak : kenapa pulak ?
ayah : aku kate tak payah , tak payah laa.
anak : alaa , bukan selalu pon .
ayah : kau neyh tak faham bahasa ea ? ayah kate tak payah too tak payah laa !

dan si anak terus naek dan masuk ke bilik dan mendapatkan bantal peluknye dan menangis sepuas-puasnya :'( . bekecai angan-angan aku macam kaca bederai . salah ke na enjoy dengan membe sekali-sekala . agypon kat jaybee neyh bukan kuar umah pon , nenek killler sedeyh arh !
dea da excited na jumpe aku dan aku pon da excited na jjumpe dea tpy ta dapat pon . :'( .


sayang ! ilyouuu tao ! u tao everything rite ? i da story en ? so , i hope u will understand me . i call u tdy pon , u off fone . hmm , nevermind laa , maybe i salah . pegi sane baekbaek oke . enjoy puaspuas . release tension u abesabes . take care sayangg . :'(

Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan