| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
penat tahap gaban -.-''
Friday, November 26 | 8:17 PM | 0 Talking ♥
aryneyh , dea tlg kejutkan aku . heeheee . yelaa , kan tengah dingin , so , pg tdy dea call . :)
tengs awak ! ♥♥♥ . hmm , after dea call , terus wake up kemas uma sbb aryneyh SET KATIL BARU my purply akan sampy :) *sangat teruja* .

lebeyh kurang pukul 11 lebeyh macamtoh , dua laky bersama lorinye pon sampy bersama my set katil dan my parents :) , da lepas angkat2 barang masuk umah , lebeyh kurang pokol 1 lebeyh downg settle pasang dan membawa pulang sampah2 . *plastik2 perabot kami . HAHA







*atas dapur saya dan bawah ruang tamu bawah*



* ny bilik pengantin baru . HAHA :) *




*3 gamba ke bawah pulaks , bilik saya :) hehe . berselerak rite ? macam baru pindah :)*


motif upload semua gamba beepah neyh ? na tunjukkan bahawasanya aku penat giler babenk doe aryneyh . da macam bibik da . cuci lantai luar , kemas semua yg berserak too , basuh baju :'( . haishhh =.='' . too laa naseb anak perempuan sorg dalam family :( but , papepon yg saya nak , INSYALLAH , my parents try bagi :) terimakaseh ayah && ibu ♥♥♥ .




*nutes : da bebaek semula :) ♥♥♥*




Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan