| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
olways like this :)
Wednesday, November 24 | 12:30 PM | 0 Talking ♥
hehe . aku olways ta update blog neyh en ? bukan ta na update tpy malas na menaip . yelaa . busy sikit dengan HAL SEKOLAH :) . haha . evertyhig already change laa :) . yelaa , da lame en ta update . ini saenarai antara ingat tak ingat yg pekara yg da tejadi pada aku ♥♥

♥ aku da bole lupakan kisah lame antara aku dan $#@# .
♥ suda temui penganti , mungkin . HAHA :)
♥ gaduh . gaduh dengan tyka . well ? aku heran ke ? da mintak maaf tp NO RESPON . sillylilly :p
♥ suda menganti hp W350 ke W508 . HEHE :)
♥ semakin tidak percaya yg akan 17 TAHUN pada TAHUN HADAPAN . haha :)
♥ keliru sama ada STAY skola kat MELAKA atau PINDAH . =,='
♥ semakin matang menghadapi masa hadapan :)
♥ semakin ramai peminat . *bapok dea , perasan giler . haahaa *
♥ tak ingin terlalu mengharap dan tidak ingin sesiapa mengharap pada saya . *suddenly*
♥ suda mula BERFESYEN .
♥ terlalu asek mengEDIT gambar ^^
♥ selalu keluar bersama ♥ my babe ♥
♥ kerap topup kerana jarangg text-ingg hanya call-ingg saje . OMG ! naseb olways SS . huhu =.='
♥ online ? kerap :)
♥ netbook ?? semakin berat dengan FOLDER yg banyak dengan GAMBAR . haha .
♥ terlalu TAKSUB dengan NOUVO s :)
♥ jatuh moto itu favourite saya :)
♥ terlalu banyak membebel dan suka membebel :)
♥ terlalu suka merapu . HAHA :)



*ingin update bloggest ini :)*

Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan