| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
lelehan airmata .
Monday, November 29 | 3:49 AM | 0 Talking ♥
niat na post something interest tpy enta macamane terus tade mood na post . act, malas doe na type bende neyh tpy enta r , ta bole tido aku dibuadnye . asek nages jee *over* tpy enta r aty aku rase ta sedap jee ouh , rase laen gile , macam ad bende ta kene jee . oke , cerita nye mcmneyh =.='' .

smlm aku call dea , leebeyh ta kurangg r , aku call dlm pukul 4 macamtoh r , dea pickup ! aku dgn nada ngantoknye , ayat baek r.

girl : u ngah buad ape ?
boy : baring . you ?
girl : pegi laa tido . soryy :(
boy : oke . *sedikit kecewa*
girl : pasny tido , ta paya contact² agy . *kecewa teramat doe*
boy : eh , wait ! sayang , you marah ke ?
girl : noooo ! why ? sound like i marah ke ?
boy : *start memujuk*
girl : *cair*



tengah best² cakap , tetybe aku teletak . then, call balek . dea ta pickup . da lame sikit , dea call balek , so, sambunggg our story again , tetybe kedyt dea abes , aku sambung call dea balek . rindu act kat suaraa dea yg menggoda uh , tpy ape bole buad , sikit pon dea ta hirau mengenai perasaan aku , *saje ta na amek tao arh too* . aku always mara dea * jahat en?* eh , sape yg start dulu . hmm , bosann asek gado jee =.='' . okoke . stop cryinn adiba ! hmm , after aku da call sampay turn kdyt aku pulaks yg mamposuiht ! aku sambung tido . *teruk rite ?* hmm , itulaa last aku merapu dgn dea . after thet teros dea ta pickup all my call . :'( *saya punya perasaan awak . saya hati lembut . hati mudah terasa . awak buad saya macam over excited .* oke ! stop it adiba , readers bosann . hmm , soryy !



call abang **** . luahkan segalanya kat dea ,


abang : da laa dyk , saba je keyh . dea mesty cntct adeq balek .
adeq : tak punya ! dea takkan cntct adeq !
abang : kenapa pulak ckp macamtoh ! ta baek tao !
adeq : dea slalu macamtoh :'( !



cryin . cryin . teruss cryinn until now terasa lapar . mata pon da pedeyh . *tade sape care*
hmm , and before off fone , ada leave 1 text kat dea , tunggu punya tunggu , dea ta reply . so , off jela en ? hmm , on pon sekadar hiasan . checkout profile dea kat fb . aku tekejut tengok bende neyh .


***** is now friends with amy*** **** and 2 other people.


beruk maknyeh pon bole maty tengok . hmm , bukan cemburu oke ! just berat hati jee , hmm , , start dary situ airmata still mengalir macam orang mati kuceng ! tpy peduli ape aku , bukan ada orang peduli bile aku nages pon . suka nages dan nages . bangang !


uiksh . macam da banyak jee yg aku luahkan , tpy peduli ape , da ta bole tdo . rase laju jee aku menaip macam airmata aku waktu mulamula nages tdy . *biollaas*, alaa , agypun bape banyak aku luahkan pon , bukan dea bace pn , soo , lepaskann jelaa semuanya rite ? kalau bace pon , agakagak bgy kesan ta kat dea ? *hopefully* da laa , lagi lame kat sini , lagi banyak merapu . mengarut ! , huishh =,='' . *maseh bisa bertahan selagi bole bertahann . ta na terburuburu dlm membuad keputusan .*









nutes : berharap segalanya akan pulih sediakala dgn segera .



Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan