| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
♥ ♥ ♥
Monday, November 29 | 8:27 PM | 0 Talking ♥
title macamm best jee en ? tpy aku pon ta tau laa content dea best keee taa . haish =,=' .
macam ta caye jeee , pagi tdy after buad blog ta tydo . bejaga until pagi , sampy bole follow ibu pegi buad exercise naek basikal bersama kawankawan nye :) . best ? yaa ! sangat best ! kejang jugak laa segala otototot yang ada , dah laa tengah laparr , macammacam lagu keluar . act , aktivity neyh baru bermula jee , start dary mem ibu yang duduk kat sejambak utama laaa , dea kata na exercise guna basikal , then , bincang punya bincang . semalam pegi beli basikal . HAHA . sound like funny kan kan ? aku pon tegelak . ta pecaya yang my mummy akan exercise macamatoh tpy tape laa , dea na bakar lemak dea . HAHA :D .


oke ! balek exercise pegi beli sarapan , makan , rehat jap , kemas uma , baringgg dan tetydoo until pukul 1 lebeyh . act , kepala sebenarnye tengah berat , sbb mlmtdy test basikal dengan mysara , roundround taman dalam ujan , balek jee ta mandy , teruss lepaklepak dgn dea . dah too , tak tyd en ? agy perit kepala rongga aku . haishh =,='' . bangun jee , rase pening sangatsangat , memandangkan hujan kan , so sambung tido balek . huhu .


bangun je tdy , terus on fone kejap . dan ada beberapa text . sblm on fone too pon beharap ada notify dari dea , and bile on jee . yess ! ada .



maxis : You have 31 misscalls from (15) +***-8****** (Mc FLURRY)
(3) +***-7****** (mummy)
(3) +***-9****** ( fahmi)
(10) +***-7******* (mysara)

mysara : oith, nenek ! pehal off fone , kau engat tdo kau aman , japagy aku dtg uma kau . *biollass*

fahmi : kau tak engat bufday aku ea ? kawan tak guna . dah too , bukan nak on fone . bab* .

mummy : kakak masak ape neyh ?

daddy : jangan lupa mop lantai . bilik ayah dgn ibu .

kak ika (jiran) : diba , tak ada paper repeat larh .

arif (adeq aku) : woy monster , bangun r . masak . aku lapar neyh .



uiksh , banyak jugak eak text and miscall dan banyak jugak kata carut dari pengirim meseg itu . *shitot !*. tpy korang perasan ta , setiap yang mscll too mesty ada leave meseg tpy yang atas uh tade en ? *faham ta?* hmm , for info , dea uh ta rety type meseg . HAHA . tak laa , dea tooo malas na meseg , maybe dea fikir leceh kot . enta laa . aku neyh da laa cepat cair dgn dea . engat an na biarkan jee semua call dea harineyh tpy ta bole . kecundang petang tdy . HAHAHA . aku pon call laa dea , dan sengaja letak dan dea pon call balek dan ayatnye berbunyi begini .

boy : uith , sayang ! marah ke ?
girl : eh ? mane ada . *acuh ta acuh*
boy : eleyh , na typu laa toh . org da bace blog dea .
girl : hmm . *hati berbunga*
boy : da laa , ta mao marahmarah . ngajuknagajuk . naty kene jual .
girl : yelaa . *ceh ! samapy aty dea na jual aku*
boy : tdy i text dgn ty** . *nada tegelak*
girl : ouh . * whatthefashion !*
-----------------------------------------------------------------------------------------

kedyt dea abes da .
aku call balek .


girl : kedyt abes ?
boy : a'ah .
girl : mang arh abes , meseg dgn ty** je !
boy : hah ? ape you ? ta denga .
girl : takda pape laaa ...
boy : alalaa , comelnye dea marah ?
girl : yeke ? ta heran ouh !


dan bemula laa kesah kami , tpy aku still ketat agy , na tunggu dea pujuk betulbetul and entah macamane , aku tegelak . HAHA . waktu too , da rase menyesal ! omygoat ! asal laa , pegi gelak tdy , ta jady na merajuk lamelame . haishh , suara u , care u pujuk i , buad i tegelak ouh ! then cerita pasal jari aku yg tesepit dan berdarah kat dea . HAHA . sengal jee . malas na tulis yang selanjutnyaa dann tetybee dea cakap ,

boy : sayanggg , i will call u back keyh ?
girl : hmm , *da agak da, jgn harap dea na call*
boy : youuu ! confirm ! i janjy ! i call u back malam neyh ! u tunggu tao ! i janji ! i confirm !
girl : hmm , u ta call . ta paya cntct agy . *ishh , betull ke aku cakap neyh*
boy : yee ! i janjy ! u tunggu tao !

dann berakhirr ......................

begitu laa kami , ta cntct lame sangat pastoo gadoo , pastoo baek :)

*terima kaseh awak ! awak ta pena marah saya , ta pena tengking saya , ta pena merajuk dengan saya . sentiasa sabar jee dgn peragai saya . hehe :) saya sayangg awak tao ! :) *




nutes : berusaha utk tidak mengungkit hal lepas . :)



Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan