| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
bahagia kot ;D
Tuesday, November 30 | 11:58 PM | 0 Talking ♥
rasa macam da oke jee kot :D . dea ta mungkir janji agy tpy lambat sangat dea call , hmm , tape jelaa . then tengah call dea bole plak spoil kat mood aKu balek . yeah ! aku terus letak fone then tido . memandangkan aku memang ngantuk gila babenk :) . tejaga around 5 lebeyh macamtoh , tengok ada 36 missed call , OMG ! kasihan sayangs saya neyh ==' . soryy dear , i ta terasa pon vibrate uh . HAHA * kalau dah tido mampos memang arh !*

then , call laa dea balek , rindu sangat kat suara dea yg menggoda uh . HAHA . da penat bebel , dea na wat keje sikit . ouh , aku lepaskan dan .. yeah ! before na cycle basikal tdy , dea call . yeah dea teman aku cycle , sbb dari start aku cycle until da abes cycle pon dea still kat telingaa aku agy . yeah ! awak HEBADD sayang ;) . balek cycle , aku tido . HAHA ;)

hehe . around 7 pm after dea call , onlinee facebook . then , tengok kak koma onlinee , tegur dea dan cerita la macammacam . act , boy kami kawan baek , so , kteorg story pasal dorgg dan dalam banyakbanyak pertanyaan dan perbincangan kteorgg . aku paling tertarik dgn kenyataan kat bawah neyh .

*teharu . ta sangka . berbungabunga matahari ;D*
*KLIK UTK TUMBESARAN*

hmm , na dijadikan cerita , terus tekelu beb ! tak sangka kot . HAHA ;D .yang menarik tentang dea yg membuat saya 'terjatuh hati' :



1 - dea ta penah marah saya . ;D
2- dea ta penah tengking saya .
3- dea suka simpan rahsia sorangsorang . HAHA ;D
4- dea lambat sense kalau saya merajuk . *act , dea tao tpy malas na pujuk . kejam*
5- dea tolak tade ansur . HAHAA
6- suka call-ingg tpy ta suka text-inggg
7- suka maen game
8- selalu ajar saya merepek . HAHAA
9- suka perli saya ;D
10- suka denga cite saya dan akan ulang kalau dea act ta faham . HAHA
11- ta rety tulis ayat romantis , luahkan pun ta rety sangat . *saya ajar dea sampy rety*
12- dea tahan dgn pagai saya yg macam budak kecik tak besarbesar . HAHA
13- malas doe na tulis agy .... sbb banyak sangat .................


tetttt------------------------

penat na menaip . HAHA . pape pon yg saya merapu , awak tetap bace kan ? terima kaseh :D





nutes : asyik berangan jee since dea ckp na jmpe next week ;D



Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan