| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
salam takziah .
Wednesday, August 18 | 8:39 PM | 0 Talking ♥
yeesss !

My deepest condolence to family deceased MR.SIVALINGAM :'(
im so speechless :'(


terkejut gler akuu nan BAD NEWS ny ! baru jumpa dea sebelum dea PASSED AWAY . jumpe dea kat bilik kaunseling ngah kaunseling dak NAVIN. hmm , ta sangka cepat gler.

sbb kematian ialah dea sesak nafas tdy then dea drive g hospital utk dapat kan bantuan oksigen. but ntah macamane tetybe dea passed away. hmm , agypon dea ada heart attack.
hmm , for Kabilan. saba oke ! ;)


_______________________________________________________________________


settle cite pasal deceased mr. SIVA. aku nak share pasal aryny . !
teettttttttttttt!
huh ! mang aryny untuk aku menages jee !

adoyai ! -__-
pepagi tdy kene panggil nan ustazah .
dea bukak cite pasal akuu 'termaki' dak FAUZAN !
adoyai ! cikgu **** ny !
g wat report plak at ustazah .
kalau da cite pasal too of course laa cite pasal dak ***** kuar !
adoyai ! mang aku sedeyh !

waktu aku nan kak in g toilet napak dea ngah buang sampah. aku just tunduk jee laa. ta an nak pandang kot en? mata da bengkak ! hmm , after too dea berdiri depan akuu then dea pakssa aku suh cakap pasal kes aku kene panggill pg tdy. hmm , ngat akuu una bagytau ?!

fikir sendiri laaa !

hmm, then , sebelum exam sejarah akuu nan dak ayuu n the gang g toilet agy . mang aku nak terkucil pon n aku nak basuh muka. pastoo dak ***** plak bleyh kuuar . da larh kat 1e ada ustzh ! mang carek maut tol la dea ny! dea jmpe aku sbb nak bawak aku jumpa mak dea .

what? jumpe mak kau? dah arh ! tak payah ! anggap bende ny da settle jee oke ?!
jgn nak kecoh agy ! aku suuh dea balik kelas . tpy tetybe dea kene tahan nan ustzh.

masa exam ! siyes aku tak boley jawab ! aku sedeyh ! aku pening ! akuu stress ! ketas akuu basah nan air mata jee . then cikgu L!3@ tegur aku . dea suh aku buat.
uish ! akuu ngat dea nak marah r tdy. selamat. tpy dea tanye . tanye . tanye . akhirnya dea bgy aku minyak cap kapak jee . tengs cikgu !


hmm, dah too . akuu pon malas nak pkr agy ! balek tdy jumpe ika . dea pon cite sumenye .
hmm , oke laa . aku nak call dea jap agy ! nak tanye ape masalah dea.
oke laa ! tuutt !





nutes : aku da sala post laa . bukan NOTEBOOK tpy NETBOOK . hahaa.
sory oke ?! :))


Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan