| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
N.O.T.E.B.O.O.K :))
Monday, August 16 | 9:19 PM | 0 Talking ♥
notebook ? haha . penah denga ? yess .

atau kate nama laen NOTEBOOK 1 MALAYSIA.

tdy pas exam PN. SARINA wat announcement senarai nama pelajar terpilih untuk terima NOTEBOOK too :)) . so , abess exam saya dan kekawan telah menyerbu ke kawasan itu !
mang ramai glew ! macam dapat RESULT exam ?! hahaaa . mereka ada yg gembira dan ada jugak yg kecewa.

macam too laa yg jadi pada aku :))

setelah penat aku check name . hanye nama adeq aku jee ade . tpy aku ta berputus asa ! carik jugak ! and .......



FINALLLY .......................... :))))))))))



aku ketemu jua nama ku !

752 . NUR ADIBAH BINTI NOR RIZAL / 940926-**-****

haha . walaupun agak jauh nama aku dan adeq . dea 356 .
kau bayangkan ? bape jauh ? hahaaa.
act, ikut pendapatan . !
hmm , ALHAMDULLILAH !
kalau tade pape hal. ary rabu ny g amek NOTEBOOK too kat SMK TALIB KARIM :))

i like ! soo eager ! :))
ayah saya mestyy menemani saya utk membawa pulang NOTEBOOK saya .
adeq mesty ditemani oleh atuk..

oke laa temanteman ! saya mao tido . esok ada examm :))


nutes : hehe . saya dan pasha ungu suda kembali :))


Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan