| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
. m.e.l.a.w.a.t.
Thursday, August 19 | 7:55 PM | 0 Talking ♥
hmm, pagi tdy ad assembly KHAS utk mendiang cikgu siva.
assembly too utk memberitau perkara sebenar dan ! utk membuat lawatan ke rumah beliau utk memberi penghormatan terakhir.

wajib laa aku pegi. sbb aku ny under kaunseling (PRS) .
mendiang an KAUNSELOR .

ad 4 bas disediakan.
sumer bas penuh ! siyes ! ramai gler pegi !
sampay kat sane. mang aku terasa glerr.
meremang gak laa bulu roma akuu.
kteorng kene beratur utk masuk kedalam utk penghormatan terakhir !
siyes aku cakap !

TENANG SANGATSANGAT muka dea ! dea SENYUM weyh !
im SPEECHLESS for a second. flooding !
waktu nak mandikan cikgu too !
aku kesian sangat kat KABILAN.
dea jerit "APPA ! APPA ! APPA! " (sambil ditenangkan pakcik dea)
aku mang sebak sangat ! anak dea pon kecikkecik agy :((
kesian tengok anak ea nages.
wife dea meratap. da ta peduli sesape agy dah ! betul weyh !
kesian sangat :'((

dalam pukul 1ptg kteorg kene balek sbb bas nak digunakan .
PN.TEOH sangatsangatsangat sedeyh ! dea tade mood.
menangis ! aku tersangat kesian.
mang dea terasa sangat larh.
dah larh meja mendiang kat blkang PN.TEOH .
mestyy dea terasa sangat.
agy pulak PN.ROSNAH tengah tak de.
agy larh. :((


hmm. exam PRINSIP AKAUN ditunda pada hari esok.
hmm, tapee laa. aku stay bole study agy :))
huhu. k larh pent aku bebel !


nutes : tengs cikgu ! sudi beri bahu utk saya nages sepuasnye ! saya dan dea suda pulih :))

Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan