| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
badbadbadbad !
Thursday, August 12 | 6:08 PM | 0 Talking ♥
lame ta update en? hmm. aku saje ! saje je ta nak post ! sbb tade sape yg akan faham probs akuu! tpy aryny mang aku tak bole tahan. mang teruk sangat probs aku ny :((

hmm, mang bad ! tersanggat bad ! tersangat maluuuu ! aku sedeyh ! da tade airmata aku nak tangiskan agy :(( akuu tak sangka bende ny jady seteruk ny :(( ta dapat digambarkan bagaimana nak cakap. probs by probs datang ! ta settle agy probs yg lame probs baru datanggg !
YA ALLAH ! sungguh berat ujian dan dugaan mu !! aku ta mampu untuk menerimanya YA ALLAH ! aku terlalu lemah..

hmm, begini citenyee..

pepagi aku reach skolaa, CHUN MING bagitau. buku teks kene RAMPASS ! OMG ! akuu sedeyh uh ! ntah bape laa buku too ! hmm , then aku ajak budakbudak ny g blok dea. mang da duty kowt? tetiap pagi aku jumpe dea . hmm, dea macamterpakse jee jmpe akuu pagi tdy. tanpa syak papeee.. then tnyee dea, ibu ada cakap papeee ta? then dea ckp, JANGAN JUMPE AWK AGY ! hmm, try to be chill . be cool . balik class terus ngamuk ! gler arh ! aryny pahala puasa aku tade kowt! sbb bnyk gler akuu mencarut .. hmm, then da bunyi loceng aku terus masuk class n tetybe LYNN jerit ada POSTO utk aku ? yess ! POSTO dari dea. mang aku tak sangka plak en ? ada POSTO yg begtu panjang sangatsangat isi dea :((


akuu malu sangat dea cakap macam too :(( aku sedeyh !! hmm , isi content POSTO too seolaholah dea menyesal jumpe n kenal nan akuu . aku sedarr aku tersangatsangat terukk :(((
plezz? im tryin too be myself ! dont want too be hipokrit :(( tpy disalah tafsir :((
aku sedeyh sangat weyh . sedeyh ! sedeyh ! rase mao pegi somewhere yang tenang tanpa di ganggu okeh sesape :(((

then, waktu tazzkirah plak . kak tyka bace . pas jeee dea bagi tazkirah. ustazah bgy r sepatah 2 kata. dan tetybe ayat dea menjadi begini ...


ustazah : skrg nyy kite da dapt detect pempuan yg terkejarkejar kat lelaki
murid : huh? (tercengang sambil memandang akuu ! )
ustazah : jagejage ! laky ny tak suke awak ! jgn nak perasan !
murid : ouh ! (bunyi loceng ... )


-----------------------------------------------------------------------------------------

abes tazkirah plak aku dengan muka sedeyh terus balek class :((
dorgg cakap !
"adiba ! be strong oke ! u can do it ! "

sungguh berat doe probs ny ! akuu tak dapat nak layann . :((
terasa sangat sedeyh ! terasa sangat berat :((
kenape laa bende ny jdy kat aku?
kenap akuu haruss dapt?
probs nan kak tyka pon ta oke agy :((

hmm, malas nak pkr2 agy !
yang penting !!!!!
aku sayang ibu ! ayah ! adekadek ! kawankawan yg selalu ada dengan aku :))

kerana mereka akuu boleh still smile :))
tengs korang :))



nutes : animation for blog ny . aku ta update agy laa . ta sempat.
: doakan yg tebaek utk akuu ! :))
: semoga diberkati ALLAH !

Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan