| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
Friday, July 9 | 11:22 AM | 0 Talking ♥
uishhh !!! geramm akuu !! da lame glew aku ta update blog ny.. ?!! lame en?! aku tau korang rindu kat aku.. n the reason nape aku ta berblogger ny sbb broadbangd tade n aku busy larhh.. banyakk sangat story yang aku nak update tpy asek ta sempat !! ad je halangan dan kekangan yang terpaksa dihadapi !! OMG !! foolishh !! I HATE RED DEVILL.. (tade kene mengena pon en? haha. trademark baru aku .)


sepanjang aku ta dapat online too atas sebab aku berjimat nak g cc n sbb broadband yg baru beli too ta bleyh gune !! shitt !! u know why?!! the simcard not register yet.. ouh !! aku benci !! bile on laptop plak.. da larh laptop too da berat.. so, lembab la en?. ble ad masa kat skola ny aku pon mengblog japss... walaupun ad matamata liar memandang. aku tabahkan diri mengharungi nye.. haha... aku kat makmal ny sbb baru abes settle an NIE .. salah buat leyhh ! nak kene pos aryny.. soo, aku n the gang kene settle en ... dsbbkan aku nan MING BIN je kene panggil.. (ta aci r sape yg ta kene ! siott !) aku pon buat dengan bersungguh-sungguh... haha (poyo je)... >.<..


hmm , biar aku ulas sikit larh pasal FORUM peringkat negeri too.. hmm , kteowng dapat nombor 4 ! hmm , tade rezeki... (cikgu ismail kecewa gler da larh arytoo bufday dy) kteowng mang ta puas glerr r.... dlm van sedeyh glew.. memandangkan sekolah kteong tau lepas dapat nombor 2 n kak e lee thian dapat jdi ahli panel terbaek.. hmm , mang disappointed glew cikgu.. MAAFKAN KAMI CIKGU .. -__-..



thennn , blablablabla... enjoy my day !!!! merayau , melepak, bergurau ,berkejaran... warghhh !! best glew bila bersama membe !! hilang tensionn n hilang ugak duit sbb..... penat jalanjalan then beli air.. hmm , membazir jee . (laen kali bawak air dari uma bak kata akak aku ) . huhu.. hmm , apa lagi ekk cite best aku nak share nan korang ... ?!!! hmm ............. #.#......



haaahhhh !!! aku da ingat !! aku jumpe anip weyh !! haha . klaka glew da too first time dapat jumpe terus suh anta balek . haha ! soryy weyh !! kau pon yg tawarkan en?!! hmm , anip bawak abng aku.. korang mesti pelik en sape abng aku.. hmm , abng aku too pakwe kak komah.. name abng aku.. hmm ..?!1$$$##?!! huhu. abaikan !!! mereng da kembali ..

aku malas arh nak cite agy.. tensionn... da la demam . suara da macam suara katak .. tpy tape .. my sis suke suara aku ble aku nyanyi.. haha ! k larh weyh , ciaooo !!



nutez : aku da potong rambuttt !! huhu. abes duit aku. hmm , then... novel CINTA KAU DAN AKU ! wow !! beshh gleww ! FARISH HAKIM n FARISYA IMAN !! wooww ! fantastic novell ! nages aku bace ! ketawa ble downg bergurau senda !!




petunjuk : my sis : nuratikah emilia
my bro : ####@$?!@*@
my heart emotion : kak ien , kak tyka , arip, kak komah , dayah , aref , mazuan ..

soryyy sape name ta tertera .. ramai sangat membe aku..
bus10 tampin.. padang kami !! .. >.<


Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan