| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
mood -_-'
Monday, July 12 | 6:30 PM | 0 Talking ♥
hmm , smlam ta sempat nak post sbb smalam ad orang meniggal . arwah tok ngah hashim n isteri dy wan ngah . hmm , meniggal sbb xcdnt . teruk sangat . kebumikan pon malam tady . ngat an malas nak g skola memandangkan aku puasa so aku pon pergi jugak . bukan nak berlagak oke ?!! aku just ta nak rase lama sangat berbuka sbb kalau aku kat rumah ta tau nak watpe agypon bebudak kat umah ny bukan makan saman pon kalau cakap hormat orang yg puasa . lagi dy sesaje makan adelaa a.. hmm . biar la ! abaikan !



hmm ,,
aku epy je rase tady n ibu da beli an aku hidangan berbuka . KFC . huhu . selera besar en? tape laa . sekali sekala . hmm .. aku oke je sampai laa petang tady aku call $#@# . then berborak macam biasa . aku pon ta tau kenape aku jadi baran sekarang . huh ! sbb baran aku laarhhh , hubungan persahabatan yg terjalin antare aku dan dy terputuss macam too jerr .. aku sedeyh glew . but kene cover . aku an puasa naty makruh pulak an . hmm . aku da mintak maaf tpy tetap gak nan pendirian dy . dy nak supaya aku jangan cari dy agy .. aku ta dapat tahan air mata siott .. mang larhh aku sedeyh . sedeyh bile hubungan _____ sudah mahu terjalin _______ ... aku mang terkilan gler .. gler aku merayu tady tapy dy cakap . dy da maafkan aku cume dy nak supaya aku jangan la kacau dy agy .. mang aku pon ta tau nak merayu macam ane agy .. aku da ilang tempat mengadu segala kesusahan . tempat aku bermanje . maybe ini balasannye bile aku da berdosa .. aku da hampir mungkir janji nan ALLAH . too larh balsannye . hmm , tape larh adiba ! biar sedeyh sekarang , kau kecik agy . budakbudak . masih jauh perjalanan kau . asalkan kau tau jage diri . belajar pandaipandai n jangan malukan ibu n ayah . kau ingat ayah n ibu kau ad untuk sayang kau . kalau dah memang jodoh kau nan dy . INSYAALAH ! susah mane sekalipun kau mesti nan dy . mesti !! aku da ilang tempat mengadu segala kesusahan . yang faham aku . tempat bermanje !!! -__-''



hmm , readers ! soryy keyh ! aku skrang tengah dalam melayan perasaan . perasaan aku yang sedang bergelora . sedang resah . sedang sedeyh . sedang dalam keadaan serabut . serabai . ta terarah . tade haluan . terhuyung hayang mencari rentak yang hilang . walaupun aku luahkan kat sini . aku tau die bukan tau pon . die takkan nak amek tau pasal aku agy . aku tau too . hmm , tapee larhh adiba . be urself ! be strong ! be positive ! someone love u when u lost in love ..


nutez : sedeyh sikit en post aku ny . aku ngah sedeyh sangat . sedeyhh sangat , inilah balasannye kalau mungkir janji nan ALLAH ! -__-''
. hmm , biar la aku sendiri yang tau ape yang aku mungkiri ..
awak ! saya sayang awak !!! sangatsangat ...





JANGAN PERNAH BERUBAH by ST 12 .
biarkan waktu teruslah berputar
ku cintai kamu penuh rasa sabar
meski sakit hati ini kau tinggalkan
ku ikhlas tuk bertahan


cintaku padamu begitu besar
namun kau tak pernah bisa merasakan
malah kini kau ucapkan selamat tinggal
membuat keresahan

* meninggalkanku tanpa perasaan
hingga ku jatuhkan air mata
kekecewaanku sungguh tak berarah
biarkan ku harus bertahan

reff:
jangan pernah kau coba untuk berubah
tak relakan yang indah hilanglah sudah
jangan pernah kau coba untuk berubah
tak relakan yang indah hilanglah sudah








Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan