| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
hampeh betull .. -,-
Thursday, June 17 | 9:28 PM | 0 Talking ♥
warghhhh ! malunye gue dong ! hmm , aryny my daddy balek awal maka terbantut larh citacita untuk jumpe shah (my ex) huhu . [nak promote ugk ! hehe =)] . hmm , so , sementara tunggu ibu balek aku pon siapkan kerja skola yg tetangguh dan tertunggak itu . hehe . aku sebenarnye berharap sangat dapat jumpe shah auw ! sbb aku rindu kat dy ... tpy apakan daya , jodoh tiada ... hukhuk =( . hmm , biarlah cerita itu bersarang sampai disitu . huhu . then , bila ibu da sampay uma ,kteowng terus gerak ke CAREFOUR ! yeah ! huhu , dgn hanya keluar memakai short pants n baju tshirt hijau aku jdy segan plak tetybe ! haha . (sape suh ta tuka ) . hmm , sampay je kat CAREFOUR too , kteowng g bly barang ap yang patut dan terselit ugak yg tak patutnye .. hehe ,, tape bukan selalu pown anakanak ibu datang uma ibu an ! >(kami adk beradik duk nan atuk n nenek) .. hmm , so school break ny ! ibu kene larh korban sikit . hehe , =) .piliy punye piliy . total barang kami RM 130 blablabla .. then kami kene reedem utk dpt free gift ! huhu . n the free gift is ?! kotak tisue n tisue dapur ! oh no ! ingatkan mahal sangat ! hmm , waktu nak reedem too , ad sebuah peti ais ice cream walls ! gue ngat kan bole reedem ice cream ! upenye ! dalam too , ikan salmon ! hahaa . malu cik nyahh ..( sory kak lolly guna trademark akak) .. huhu . the guys kat situ bantai gelak an aku ! aku da la ngah malu ! dah too aku nan adq bleyh plak bergaduh berebut nak amek tisue ! hahaaaaa .. agy larh aku segan ! wat malu betul larh !!! tpy huh ! peduli ap cikkk !!! .. bukan dy kenal pown aku sape.. wat dunk sudeh ! ..


after that ! kteowng g makan durian ! kat sebelahh CAREFOUR ! kat situ ad PESTA DURIAN ! bestt wookkkk ! huhu . tpy aku kenyang glew ! kepala pownn da pening !.. habes je makan . terus balek .. balek pown ! makan agy .. huh .. macamane larh anak dara PN. JUHANI ny ta bunchet ! haha . tape larhh . asal bunchet tpy pandai.. hehe . pandai membodek ! hehe . hmm , tuntasnye ! aku da penat membebel , mencarut , mengarut .. hehe . aku chow dulu bebeh !


*aku rasakan semakin hari peragai aku tak ubah macam budakbudak . hmm ?!! OMG ! HELP ME !

Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan