| Follow || Dashboard |
Didi Adiba ♥
chot. chet. chat..
Saturday, June 19 | 2:21 PM | 0 Talking ♥
semalam ta dapat nak pos . aku moody sangatsangat. ta tau larh kenapa ! hmm , agypun tade post menarik pon nak disemakkan kat blog ny ! wat penat korang je nak baca . huhu .
aryny aku bangun awalawal giler ! pukul 5 pagi weyh ! haha . korang buleyh?! hehe. aku terjaga sbb aku da tepuk bantal nak bangun awal sbb nak siapkan folio arif . [demi melangsaikan hutang aku nan dy] huhu. hmm , dah too aku penat asek ngadap laptop je. aku pon turun bawah tido sebelah ibu. hhehe. best auw ! then tetybe aku rasa bergegar je . rupenye ibu kejut suh teman jiran aku [kak ika] g joging at bukit layang-layangi. hmm , aku ngan kelamkabut g r gosok gg +cuci muka +tuka baju+ikat rambut+carek stokin... haha . serabai je en ?!! .

pegi sana ibu hantar then ibu terus g tempat keje. kami berdua plak tunggu kat astaka sementara nak tunggu aerobik. pukul 8pa start aerobik pukul 8.45pagi baru abes ! warghhh !! penat siott.. da lame ta wat stretching+ senaman. badan da liat. tpy stay ok larh. then kak ika ajak jog. aku pon dengan semangat SUKMA yang membara. [poyo je ayat] haha . jog arh sampay aku rasa ta larat sangatsangatsangat. hmm , then g maen buaian. kat buaian too larh terjadi kejadian kak ika jumpa pakwe dy kowt.. huhu. no komen. hmm , dah too . ajak jog agy. adush ! mampos aku ! selepas puas berjoging, kami pown singgah ke stall berdektan untuk membeli air. niat aku nak beli air je. tpy hahahaha bila tengok makanan yg telah mengoda aku utk membelinya aku jdy tak tentu arah ! hahaaa.
lari 2 round + aerobik = 3kg less
g stall beli makanan + air mineral = +3kg. hahahahaha :)

abes makan ! aku nan kak ika pon balek . jalan kaki too weyh . haha . = less 3kg
then , makan kat uma utk take breakfast = +3kg . hahahahaha . ngoxngex je.

tpy tape . still maintain oke ! :) hehe . ptng g umah nenek . rindu at nenek. cian nenek ta sihat. malam plak g jalanjalan at bandar n dapat larh 1 broadband + nombor UOX . hehe . ny garagara aku terpandang abang celcom too larh . too arh sape suh kenyit mata at aku . kan da bgtau ibu, pastu ibu pon layannnnn... dengan kenyitan itularh memberi aku 1 broadband . haha . tengs ibu , ayah , abng celcom (ta diketahui nama dan status) . huhu . balek aku nak terbongkak ta bleyh sbb keje arif ta siap agy ! aduyai .. baru sinopsis bab 2 weyh . hukhuk ;( . sedeyh aku . kene korban an masa tidurku.. huhu ...


*sape nak jdy pakwe aku kene redha dengan kenyataan yg aku kuat makan. haha :)

Older PostNewer Post
♥ IMeMyMine ♥


Hello Earthlings! Im Didi Adiba. Thanks for stop at My officially page :D Leave your Footprints at my BabyBox. Be Nice here darlingg :* :)

|Facebook|
|Twitter|
|Instagram|

♥ BabyBox ♥


♥ Soulmate ♥

Iloveyou. Imissyou. Ineedyou Singaa. Muahhhhh
Taken By : Zainal Zailian


♥ Counting That Day ♥

">

♥ Credits ♥

Skin By //SuhailaRoslan